زیر آسمان سوئد
زیر آسمان سوئد

زیر آسمان سوئد

جنجال تازه ی اعضای حزب دموکراتهای سوئد علیه مهاجرین

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 9 + ارسال نظر
Faeq شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:07

دستشان درد نکنە ، من خیلی موافق افکار ، سیاستها و ایدە های حزب دمکراتهای سوئد هستم ، مخصوصا کە اسلام ستیز هستند ، مرگ بر اسلام و اسلامیستها

امیر دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:08

@Faeq
خب Faeq جان من فکر میکنم اونها کلاً با خارجی ها مشکل داشته باشن.
حالا مسلمان ها هم یک گروه از این خارجی ها هستن.
یعنی اگر شما در سوئد زندگی میکنید فارغ از دین و مذهبتون احتمالاً از شما هم متنفر هستن.
حالا واقعاً انقدر به مهاجرین نگاه بد وجود داره اونجا؟
من فکر میکنم در کشورهای اسکاندیناوی در این چند سال اخیر دید خیلی بدی نسبت به مهاجرین به وجود اومده. یعنی واقعاً انقدر نگاه مردم سنگینه؟
احتمالاً تو مکان های عمومی نگاه های معنا دار به غیر سوئدی ها و مردم رنگین پوست میشه؟
تو محل کارتون نگاه های معنا دار نمیشه بهتون؟
اینکه از حضور شما تو کشورشون خوشحال نیستن. این طرز فکرها و کاراشون شما رو اذیت نمیکنه؟
میشه در این مورد کمی توضیح بدین؟

فائق پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:45

من خودم خارجی هستم و در سوئد زندگی میکنم ، ولی واقعا حتی اگر برای لحظەای هم شدە بیایید خودمونو بزاریم جای سوئدیها ، تو ایران چە بلاهایی سر افغانیها کە نمیاد ؟؟! چە تبعیضهایی کە در حقشون روا داشتە نمیشە ؟ البتە کاملا حق میدم بە مردم ایران در این رابطە و اصلا مخالف این موضوع نیستم و فقط بە عنوان مثال عرض کردم ، ولی بە خدا اگە ما جای سوئدیها بودیم و کشور ما پر میبود از سومالیایی و عرب و آلبانیایی و لهستانی و افغانی و سوری ، با توجە بە اعمالی کە اینها در اینجا انجام میدن ، اگە ما بودیم ، کاری میکردیم هر روز صدها هازار نفر از شدت رنج و عذاب خودکشی کنند ، بعد هم اینجا سوئدیهای میهن پرستی را کە فقط خواهان سربلندی و عزت و افتخار برای کشورشون هستند ، را نژاد پرست و راسیست خطاب میکنیم. تازە ما خارجیها همیشە هم ناراضی و گلە مند هم هستیم !!! این جوری پیش برە ، دە سال دیگە اینجا میشە افغانستان و سومالی ... ! اون حادثەای کە تو نروژ اتفاق افتاد یارو 77 نفر را کشت ، همیشە آرزومند بودم کە کاش تمام کشتەشدگان خارجی تبار میبودند و من عمیقا متاثر شدم از کشتە شدن نروژیها و اصلا از مرگ خارجیها ناراحت نشدم.

ارش یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 18:54

درود بر شرف این میهن دوستان تقریبا تمام کسانى که قاچاقى وارد سوید میشن اعلام پناهندگى میکنن به عنوان اینکه جانشون در خطره دروغ میگن.همشون مشکلشون فقره و اومدن از آ زادیها و امکانات اینجا استفاده کنن پس واقعا انگل هستن علاوه بر این مگه نژاد سفید و بلوند اروپاى شمالى چه گناهى کرده که باید توسط مشتى عرب و افغانى و افریقایى منقرض بشه هر وقت هم اعتراضى میکنن بهشون میگیم نژادپرست این بدبختا داشتن تو یه کشور بهشت مانند زندگیشونو میکردن ما اومدیم خراب شدیم رو سرشون کشورشونو اشغال کردیم عمو آدولف کجایی؟!

ramin جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:11

ای فا یق
ای آرش
ای انگل ها ای آشغال ها پس شما این جا چه گوی میخورد چه قلتی میکنید
شما یکی ازآن های هستی که خودتون این لقب را به خودتون دادید
وحتا اینقدرکسیف هستید که خودرا زیر پرچم دیگران گذاشتی
حتا شاید ناموسانانرا که ندرید

مهشید جمعه 13 دی‌ماه سال 1392 ساعت 16:42

واقعابه حال فائق و آرش تاسف می خورم.یعنی الان سومالی و افغانی عرب بد هستن و ارزش زنده موندن ندارن،بعد اون وقت احیانا شما خودتون سوئدی هستین و خودتونو سوئدی می دونین!!!
این افراد سوئدی که بیگانه هارو انگل نام بردن منظورشون همه غیر سوئدیهاست
یعنی تمام ایرانی ها و عرب ها و ... یعنی یکی مثله تو.
پس بهتره یه مقدار فکر کنی و حالا که اومدی تو سوئد یه مقدار سطح مطالعاتتو بالا ببره

احمد یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 17:35

باید به امثال آرش و فائق که هیچ اصالتی درش دیدده نمیشه گفت که مردک تو و امثال تو وقتی به اداره مهاجرت دروغ میگی این وظیفه اوناست که راست و دروغ را از هم تفکیک کنند ناسلامتی چند سال برای رسیدگی به پرونده وقت دارن و اگه قرار باشه بخاطر درغگویی امثال تو به همه پناه جویان توهین بکنه پس گناه آنهاییکه واقعآ مستحق پناهندگی هستن چیست.

Saeyed rasikh دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:48

من به نظرات مخالف وموافق تان با احساس فرامیلیتى نگاه کردم ،به نظرم عده اى از شما به اعلامیه حقوق بشر که به دست عقلاى بشر پس از جنگ جهانى نوشتند و خوب
نوشتند توجه نکرده اید .من به جمع شما پیشنهاد میکنم که این اعلامیه را خوب بخوانید
ودر رابطه با مطابقت آن به زندگى یک مهاجر وآواره نیز فکر کنید .اینکه زبان را از نیام
در آورده به زمین وزمان فحش و ناسزا میگویید دور از شاءن انسانى شماست وامر
میفرمایید که کار را با این نیازمندان آواره یکسره کنند پیشنهاد یک انسان امروزى نیست
این فرمایش شما به عصر هتلر ،موسولینى ،پنوشه ، جنگهاى صلیبى، و تهاجم اروپایى هابه امریکاى سرخ پوست و حاکمیت استعمارى شما ل غربى به افریقا سیاه وخاورمیانه
و... بر میگردد. انسان تکامل یافته امروز چه آنها که مذهبى اند وچه آنها که آزاده اند
به این امر ایمان آورده اند که نجات ورهایى بشر در امر مشترک نجات همگانى میسر است .انسان آزاده امروز سیرى وبد مستى سرمایه دارى وگرسنگى ، جنگ و آوارگى
را بر نمیتابد .

سید احمد میبدی سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 22:21

من خودم در آمریکا درس خوندم نگاه مردم اروپایی و آمریکایی به رنگین پوستان طور دیگری است ولی باید بدونید ما چرخ کارخانجات و اقتصاد آنها را میچرخانیم ما هستیم که کارهای سطح پایین آنها را انجام میدحیم با این استدلال بدون دغدغه به کار و زندگی خود ادامه و مثل توپ جلوی این افراط گراها بایستید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد