زیر آسمان سوئد
زیر آسمان سوئد

زیر آسمان سوئد

فرصت تحصیل رایگان در دانشگاههای فنلاند- ترم پائیز 2014 میلادی

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 21:10

با دروود
واقعا کامل و کاربردی . به امید موفقیت همیگی ایرانی ها

سپاسگزارم

مریم سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:48

واقعا ممنونم اطلاعات کامل هستند

فرزاد پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:48

واقعا سپاس گزارم. وبلاگ شما، همواره یک دوست خوب برای منه.

درود فرزاد جان و سپاس از مهرت

اردلان جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 21:20

با سلام
با عرض تشکر خدمت شما سوالی داشتم
اگر در زمان ثبت نام مدرک آیلتس یا تافل آماده نباشد تا چه زمانی فرصت هست که این مدرک به دست داتشگاه برسد؟
به نظر شما کسی که مدرک ارشد ایران را داشته باشید بهتر است برای دکترا اقدام کند و یا اینکه مدرک ارشد دیگری از این کشور بگیرد و بعد برای دکترا اقدام کند؟
با تشکر

درود اردلان جان
بهتر است ابتدا برای ارشد اقدام کنید چون شانس بیشتری خواهید داشت.تاریخ ددلاین ذکر شده آخرین تاریخی ست که باید تمامی مدارکتان به دست دانشگاه رسیده باشد.مدارک پس از این تاریخ پذیرفته نمی شوند

جواد شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:28

سلام خسته نباشید.
چند درصد امید هست که فنلاند برای ترم پائیز ۲۰۱۵ رایگان باشه.چون منم نتونستم مدارک آماده کنم.
ممنون

درود دوست من
هنوز چیزی مشخص نیست.اخبار سایت دانشگاههای فنلاند را پیگیری کنید

پریا شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 17:42

با سلام و تشکر فراوان
میخواستم بدونم امکان پذیرش مشروط از دانشگاه های فنلاند وجود داره؟
دانشگاه ها نمره 6.5 میخوان و من 6 دارم. اگه جواب مثبته شانس ویزایی پایین نمیاد؟
مرسی از راهنمایی هاتون

درود پریا جان
متاسفانه بایستی حداقل نمره را کسب کنید.سایر دانشگاهها را هم بررسی کنید

محمد شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:19

با سلام.خیلی ممنون از وقتی که میذاری.
میخواستم بدونم توی دانشگاههای فنلاند و یا نروژ که تحصیل رایگان هست آیا فاند هم در کنارش امکان داره بدن(برای ارشد) یا اینکه چون رایگانه دیگه هیچ کمک هزینه ای نمیدن؟
بازم ممنون............

درود
هزینه زندگی بر عهده خودتان است

علیرضا مهجوری سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:51

سلام.من فارغ التحصیل کاردانی دامپزشکی از دانشگاه ازاد در سال 84 هستم.میخواستم بدونم میتمنم در فنلاند ادامه تحصیل بدم؟

درود
بله.به سایتی که در این مطلب نوشته شده مراجعه کنید و دانشگاه تان را بیابید

ی دوست خوب سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:59

سلام دوست خوبم واقعا وبلاگ عااااااالی داری و دستت درد نکنه ....ی سوال داشتم من کارشناس عمران هستم و همسرم لیسانس پرستاری داره می خواستم برا ادامه تحصیل تو ی دانشگاه خب که شهریه نداشته باشه درس بخونیم ... می خواستم بدونم با 30 یا 40 تومن می تونیم اونجا یه زندگی ساده داشته باشیم .؟؟؟؟؟؟؟ممنون میشم ...
بازم ممنون از زحماتت

درود بر شما و سپاس از مهر و توجه تان
دستکم 60 میلیون برای یکسال برای یک نفر در نظر داشته باشید.مطالب مربوط به بخش تحصیل در نروژ را در وبلاگ خوب بخوانید

رضا پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:45

با سلام.ممنون از وبلاگ خوبتون.بنده کارشناس ارشد عمران از یه دانشگاه دولتی در تهران هستم. قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری در فنلاند را دارم. ممنون میشم راهنمایی کنید. با تشکر.

درود
مطلب تحصیل در مقطع دکترا در سوئد را در داخل وبلاگ بخوانید

داریوش دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:49

سلام
واقعا اطلاعاتتون حرف نداره. ممنون
می خواستم بدونم در صورت دریافت ویزای دانشجویی از فنلاند آیا امکان دریافت ویزا برای همسر و فرزندم رو دارم یا خیر؟
سوال بعد اینکه هزینه زندگی برای یک خانواده 3 نفره در فنلاند ماهیانه چقدر هستش؟
سپاس

درود
بله.می توانید همسرو فرزندتان را پس از ورود به فنلاند بیاورید.هزینه زندگی در همین مطلب توضیح داده شده است

زیبا دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:10

سلام
منم این مشکل رو دارم
خواستم بدونم اگه از فنلاند پذیرش دکترا بگیرم میشه از همون اول شوهرم همراهم بیاد؟ نه اینکه اول خودم برم بعد اون.
و پروسه ویزا برا فنلاند برا خودم یا همسرم چه مدت بطور معمول طول میکشه؟؟
ممنون

درود
چندماهی ممکن است طول بکشد اما باز هم بستگی به شرایط پرونده دارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد