زیر آسمان سوئد
زیر آسمان سوئد

زیر آسمان سوئد

درخواست وزیر مهاجرت سوئد برای سختگیری در مهاجرت خانوادگی

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:20

با عرض سلام و خسته نباشید
یک سوال داشتم
من 70 سال سن دارم و تا بحال 2 بار در 4 سال اخیر به سوئد سفر کردم
دخترم اونجا زندگی میکنه.
امسال به همراه پسرم قصد مسافرت داریم.
پسرم 26 سال داره و مجردهست.سربازی رفته ولی کار دولتی نداره.به نظر شما چقدر امکان داره که به پسرم ویزا بدن؟من ناراحتی قلبی هم دارم توی فرم میخوایم بنویسیم پسرم برای مراقبت از من میخواد بیاد آیا این کار تاثیری داره.
ممنون میشم راهنماییم کنین عزیزان من.

درود
خیر.متاسفانه تاثیری نخواهد داشت چون شرایط دریافت ویزا برای پسرتان با شما فرق دارد و هر پرونده جداگانه ارزیابی می شود.مجرد بودن و جوان بودن و کار دولتی نداشتن پسر شما خطر ریسک ریجکتی را زیاد می کند.با این همه،باید شانس ایشان را یکبار هم که شده امتحان کنید.پیروز باشید

مریم پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:29

سپاسگزارم از راهنمایی شما
من مشکل قلبی و کمی هم فراموشی خفیف دارم. پسرم جهت مراقبت از من میخواد بیاد سوئد.آیا با ارائه مدرک درمانی میشه تاثیر گذاشت؟

درود
بنده فقط می توانم نظر شخصی خودم را بگویم.به نظرم ارتباطی ندارد.ممکن است از نظر شما توجیه مناسبی باشد اما از نظر سفارت،ریسک برگشتن پسر شماست که مهم است

حسین ظاهری پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:20

سلام همسرمن( خانومم) شهروند سوئدی هستش من آذر ماه ۱۶دسامبر۲۰۱۳مصاحبه شدم میخوام ببینم چه زمانی باخانومم مصاحبه میشه

درود حسین جان
لطفا با اداره مهاجرت تماس بگیرید.بنده که از این موضوع طبیعتا اطلاعی نمی توانم داشته باشم

سعدی saadi دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 14:45

با عرض سلام و خسته نباشید من تازه ازدواج کردم شغلم آرایشگریه وضعیت کارم تو ایران نابسامانه از لحاظ اقتصادی و از لحاظ روحی روانی هم تحت فشارم آیا از چه راهی میتونم با همسرم به سوئد پناهنده بشم که کمترین هزینه رو متحمل شم که گه گاهی هم بتونیم به ایران سر بزنیم آیا این کار امکان پذیره

درود
لطفا مطالب بخش مهاجرت به سوئد و کار در سوئد را خوب بخوانید

مهدی دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 15:58

سلام من میخواهمبه سوئد مهاجرت کنم هم در انجا درسم را ادامه دهم وبا درس خواندنم کار هم انجام دهم من باید از چه طریقی مهاجرت کنم؟ وهم در صورت مهاجرت دولت سوئدبه من کمک مالی تحصیلی( سنم 18 هستش) و ازنظر مسکن دولت ایا به من کمک میکند یا نه وهزینه مهاجرت برای من چقدر میشود

بله.اجازه کار کردن را دارید.کمک مالی خاصی دریافت نمی کنید مگر اینکه بورسیه دانشگاهی شوید.سایر هزینه های زندگی بر عهده خودتان است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد