زیر آسمان سوئد
زیر آسمان سوئد

زیر آسمان سوئد

تازه ترین آمار از جمعیت ایرانیان ساکن سوئد و روند مهاجرتی آنها

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 10 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:10

سلام واقعا به خاطره مطالبه مفیدتو تشکر میکنم. میشه اگه لطف کنید زود به زود سایته زیر اسمان نروژو به روز کنید. من همیشه با نا امیدی به اون سایت میرم. میشه جدیدترین اماره پناهندگی در نروژو هم بدید. یه سوالم داشتم اینکه شما نوشتید از سوئد به نروژو دانمارکم مهاجرت میکنن.میشه بگید چرا یه عده از ایرانیا از سوئد به نروژ میرند؟

درود علی جان
واقعا از مهرت سپاسگزارم.تلاش می کنم از این پس کمی بیشتر مطلب در وبلاگ بنویسم.خودم هم از این موضوع خوشحال نیستم ولی واقعا وقت نمی کنم.در مورد پرسشت هم باید بگویم مردم بیشتر برای کار از سوئد به نروژ می روند و معمولا خود سوئدی ها پس از چند سال کار به سوئد بر می گردند اما خارجی ها شاید بمانند.در نروژ بازار کار بخاطر صنایع نفت و گاز از سوئد بهتر است و درآمدها و البته مخارج هم به نسبت بیشتر است اما در مجموع بازار کار امن و خوبی دارد.پیروز باشید

زهرا پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:29

سلام
به خاطر مطالب خیلی خوبی که میذارید متشکرم
آیا تو سوئد هم مثل نروژ مدارسی هست که بخواد 1 ساله زبان سوئدی یاد بده؟ و آیا زبان نروژی نزدیک به سوئدی هستش که اگه کسی بخواد مدارس نروژ بره بعدش بتونه تو سوئد کار پیدا کنه؟ممنون

درود دوست من
در سوئد چنین مدرسه ای را نمی شناسم اما اگر باشد حتما در آینده آن را معرفی خواهم کرد.سپاس از توجه شما

علی پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 14:54

واقعا ازتون ممنونم. سایته شما از خیلی سایتای خبری بهتره.

shayan یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:01

درود بر شما.
به نظرم نروژ از هر لحاظ خیلی سرتر از سوید هستش !
متاسفانه ما چاره ای جز پناهندگی نداریم ... بین سوید ، فنلاند ، نروژ و دانمارک موندیم کدوم یکی رو انتخاب کنیم.

ابی شهرت چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 13:45

واسه رسیدن ب سوئدیا هرکشور اروپایی چقد بایدپول داشته باشیم

این دیگه از اون پرسش های کلی بود که واقعا پاسخ دادن به آن هم کلی خواهد بود

بهاره یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 14:48

باسلام وتشکر
من لیسانس حسابداری و سابقه کاری هم دارم،تصمیم دارم برای ادامه تحصیل به سوئد برم.اما نمی دونم چه موانعی در سرراهم وجود داره لطفا راهنماییم کنید. باتشکر ازشما

درود بهاره جان
ساده است.برای اقدام برای دانشگاههای سوئد به سایت زیر بروید
www.universityadmissions.se
و برای دانشگاههای نروژ به سایت زیر مراجعه کنید
www.studyinnorway.no

فراز چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 17:09

ببخشید آیا از کردستان عراق میتوان به اروپا رفت

بله

علی رضا امیری دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:56

سلام ، من کارشناسم مدیریت بازرگانی هستم و14 سال سابقه کار دارم و همسر و یک فرزند سه ساله دارم ،همسرم کارشناس ارشد است .مهارتهایی که دارم عبارتند از : تراشکاری و صنعتی در کارخانه با ناظرین اروپایی،تبلیغات تجاری در کیش با شرکتهای بین المللی، مسلط به کامپیوتر و طراحی گرافیکی ،منبت کاری روی چوب و فلز ،روابط عمومی بالا. آیا میتوانم در آنجا کار و زندگی کنم و همچنین ادامه تحصیل ، لطفا راهنمایی بفرمایید.
09187604846 امیری

درود
بایستی زبان سوئدی بدانید و از سوی یک کارفرما در سوئد پیشنهاد کاری داشته باشید

علی دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 18:06

سلام و تشکر فراوان بابت مطالب عالیتون--!
دوست پدرم برای اقامت در سوئد اقدام به تاسیس یه شرکت در استوکهلم کرده--آیا من توسط این آقا میتونم به سوئد برم و با کار در اون شرکت اقامت دائم بگیرم--؟!
اول باید اون آقا اقامت دائم بگیره تا بتونه منم ببره یا اینکه بلافاصله بعد تاسیس شرکت منم میتونه ببره--؟؟!!
ممنون میشم پاسخ بدید--!

درود
برای ویزای کار بایستی از یک کارفرما در سوئد پیشنهاد رسمی کاری داشته باشید و البته سوئدی بدانید

کامبیز پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:01

با سلام و خداقوت و ضمن تشکر فراوان از اطلاعات بی بدیلی که در اختیار مخاطبانتان قرار می دهید خواهشمندم بفرمایی چنانچه یک شرکت سوئدی نیاز به شریک سرمایه گذار داشته باشد چگونه می تواند از ایران سرمایه گذار تا دعوت نماید و آیا سرمایه گذار ایرانی به راحتی می تواند اقامت و پاسپورت سوئدی دریافت دارد.

درود و سپاس از توجه شما
بایستی شخصی را در سوئد شخصا بشناسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد