زیر آسمان سوئد
زیر آسمان سوئد

زیر آسمان سوئد

وضعیت اسفبار یک خانواده ایرانی پناهجو در سوئد

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 14 + ارسال نظر
آرمان چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:11

خوب من هم برای این وضعی که این افراد دارم متاسفم. اما باید دید که آیا واقعا اینها جونشون در ایران در خطر بوده؟ به علاوه موضوعی که سیاستمداران میدونن و خبرنگاران احساساتی نمیتونن درک کنند اینه که اگر وضعیت پناهندگی یک وضع ایده آل باشه، خیلی زود، تمام اروپا رو پناهنده بر میداره و اونهاهم نمیتونن جوابگوی این همه آدم باشند. هر سیاستمداری میدونه که در یک کشور خوب مثل سوئد، به دنبال هر پناهجوی راضی، به زودی چندین پناهجوی دیگر خواهند اومد.اما متاسفانه این از مسائلیه که مردم نمیخوان حقیقتش رو ببینند و احساسات کودکانشون بر اونها غلبه میکنه. چقدر ایرانیای غیر همجنسگرا رفتن آلمان عنوان کردن که همجنسگران و پناهندگی گرفتن؟ چقدر یارو از یه شهر بزرگ با شرایط زندگی متوسط رفته فرانسه با این ادعا که مسیحی شده (در صورتی که همه میدونن دین نداره) درخواست پناهندگی داده؟ و ....

اردلان پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:38

بسیار متاسف شدم ، باید دونست که مهاجرت کردن و از بین بردن همه ی پل ها ، مشقات خودش رو هم داره ، و بهتره یکسری ها بدونند که خارج رفتن چندین روو داره و همیشه آرامش و آسایش رو به بار نمیاره
با تشکر

hamid شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:27 http://http://hamidrezahassaniyavand1.blogspot.se/

با تشکر از شما عزیزان ،،ولی بعد از مرگ سهراب ،،،یعنی اینکه دولت سوئد خیلی تصمیم به دیپورت این داشتن و از این کشور رفتن ،باسپاس از شما حمید رضا حسنی یاوند بازداشتگاه فلن

Miss.Clamour یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 http://die-cast-metal.blogfa.com

سلام. ببخشید من یه سری سوال داشم ازتون اگه جواب بدین ممنون میشم(به وبلاگِ خودم لطفا کامنت بزارین مرسی)
+ ارزش یک کرون تو سوئد چقدره؟ هزینه زندگی متوسط تو سوئد چند کرون ِ؟
+من الان دیدم یک کرون غیر مرجع 370 تومان و مرجعش 180 تومانه. اینقد ارزشش کمه؟
+هزینه خونه گرفتن با وسایلش (برای زندگی کردن نه دانشجویی) چقدره تقریبا تو گوتنبرگ؟
+اگه واسه اقامت اقدام کنیم(اونجا عموم زندگی میکنه ساپورت هم میکنه) چقدر طول میکشه تا اوکی شه؟
ممنون میشم همه رو جواب بدین،خیلی مهمه!

درود دوست من
کرون سوئد در حال حاضر برابر با 530تومان است.احیانا شما نرخ ارز دولتی را دیده اید.هزینه زندگی در سوئد در یک پست جداگانه در بخش فهرست موضوعی وبلاگ درج شده است.لطفا آن مطلب را کامل بخوانید.برای دریافت اقامت سوئد راههای زیادی از جمله راه اقامت دانشجویی،اقامت کاری و غیره هست.لطفا بخش پاسخ به پرسش های متداول شما از سوئد را در وبلاگ مطالعه نمایید.پیروز باشید

یاسمین یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:34

سلام.
سپاس برای مطالب مفیدتون.من یه سوال ازتون داشتم.میخواستم بدونم که اگر همسر من بیاد سوئد و از طریق پناهندگی بتونه اقامتشو بگیره میتونه من رو هم ببره و اگه بله چه جوری؟و فکر میکنین نهایتا چقدر زمان ببره؟اگه جواب بدید واقعا ممنونتون میشم.

درود دوست من
اطلاعی ندارم

کامیار یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:27

سلام خسته نباشید
من ده روز دیگه پرواز دارم برای سوئد
1 ماه بیشتر پاسم اعتبار نداره ولی
نمیخوام برگردم و میخوام برای گرفتن اقامت اونجا بمونم.میشه یه کوچولو راهنماییم کنین که شرایطش چجوریه
برادرم مقیمه اونجاست و اون دعوتم کرده و میخوام پیشه اون بمونم.

درود کامیار جان
تنها راه درخواست پناهندگیست و از آنجایی که بصورت قانونی و بدون مشکلی وارد منطقه شنگن می شوید،گمان نمی کنم درخواست پناهندگی شما با پاسخ مثبت همراه شود

کامیار دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 18:42

جدی میفرمایید؟؟!! میشه یکم بیشتر راهنمایی کنین. اخه برادرم گفت که بیای اینجا معرفیت میکنم بعدش حتما اوکی میشه میتونی پناهندگی بگیری

http://www.underskyofsweden.blogsky.com/1391/09/22/post-126/

کامیار چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:36

سپاسگذارم

خواهش می کنم البته سپاسگزار درست است

فریدون جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:07

با تقدیم درود و سپاس بیکران
من 10 ساله اقامت دارم و پدر و مادرم 70 سال دارن و تو ایران زندگی مکنن ایا با طرح آنی لوف"-رهبر حزب مرکزی سوئد پدر و مادرم میتونن به راحتی برای زندگی بیان سوید؟

درود دوست من
این صحبت هنوز در حد پیشنهاد است.باید منتظر ماند

فریدون چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:43

ممنونم

پیروز باشید

vanci سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:32

چه قدر زشت که یک عده ایرانی بی غیرت زیر این پست در مورد نحوه اقامت و پناهندگی خودشون سوال میکنن.....چقدر زشت که مثل کشور های دیگه پشت هم نیستیم...هی ایرانی های عزیزی که توی سوید زندگی میکنید ..ایا اینقدر هموطنتون مهم نبود که یک روز دور هم جمع بشید و بخاطر اون سه تا کودک چند تا پلاکارد دستتون بگیرید ...روش هم فقط این و بنویسید..فرزندان مملکت من احتیاج به اموزش و جای خواب دارن....واقعا که متاسف شدم ..وقتی خودمون اینطوری هستیم چه توقعی از مردم و دولت یک مملکن دیگه دارید؟؟؟؟

م. ک سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:35

گل گفتی vanci جان. شما که در مملکتی زندگی می کنین که ادعای حقوق بشر داره پس باید غیرت بخرج بدید و رفتارشون با نوع بشر رو به رخشون بکشید.

عظیم یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:33

من یک مهاجر افغانی در ایران هستم وشرایط لازم برای پناهندگی را دارا میباشم من مدارک لازم را به سفارت سوئد در تهران ببرم جواب میگیرم یانه؟

دوست عزیز
برای درخواست پناهندگی بایستی درخواست خودتان را در کشوری غیر از کشور محل سکونت تان ارائه کنید

Aziz Ameli یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 11:09

Its a shame, it looks like any person even with a little bit of kindness in heart will certainly step ahead and extend a helping hand and make sure that those kids (triplets) are alright , we should care more than this

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد