زیر آسمان سوئد
زیر آسمان سوئد

زیر آسمان سوئد

سوئد دومین کشور برتر دنیا در کمک به کشورهای فقیر

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 6 + ارسال نظر
مطهر چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:42 http://modara.blogfa.com

با سلام و سپاس

حسین پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:40

سلام.ممنون از اطلاع رسانیت.خیلی کامل تر از بعضی خبرگذاری های ایران بود.ولی من کلا بیشتر دانمارک رو دوست دارم.امیدوارم کمتراز5سال دیگه برم اونجا.ان شااله.شمام موفق باشی اقا علی.

سپاس حسین جان.همیشه سرافراز و شاد و پیروز باشی

حیدر جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:50

سلام علی جان، فکر کنم مطلبت رو کپی کردند دوستان...
http://www.khabaronline.ir/detail/323501/Economy/world-economy

حسین دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:01

سلام اقاعلی امیدوارم خوب و سلامت باشی.یه سوالی دارم که میدونم مثل همیشه و همه مطالبت درست و راست جوابشو بهم میگی و از این بابتم ممنونت میشم.البت میتونیم جوابشو به میلم بفرستی. البت هرجور خودت راحتی. من کردم واز ایران.و با توجه به اینکه الان بیشتر کشورهای مهاجر پذیرجواب مثبت بیشتری به درخواست پناهندگی مردم سوریه میدن ایا میشه منم بگم کرد سوریم و درخواست بدم.نمیدونم منظورمو خوب رسوندم یا نه؟ اگه میشه چطوری؟و اگر خودت اطلاعات بیشتری در این مورد داری ممنون میشم بهم بگی.با ارزوی سلامتیت

درود حسین جان و سپاس از مهرت
گذرنامه ملاک است.پیروز باشی

حسین سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 13:06

ممنون از جوابت. موفق و سلامت باشی

علی سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 20:47

چرا این قدر امنیت سوئد پایینه !!!!
یعنی امنیتش از کره شمالی هم پایین تره !
درست هست این نمودار الآن ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد