زیر آسمان سوئد
زیر آسمان سوئد

زیر آسمان سوئد

تازه ترین آمار از تعداد افرادی که شهروند سوئد شده اند

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 17 + ارسال نظر
dadkhoda lindstrom چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:55

salam

man ba yek dokhtare suedi ezdewaj kardam bad az 3 sal darkhast shahrawandi kardam be hem nadadn chera? haheshan komakam konid?

ba ehtram
lindstrom

درود دوست من
بنده کارشناس امور مهاجرت نیستم و نمی توانم نظر خاصی در مورد پرونده شما بدهم

فاروق پارسا پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:56

سلام و علیکم.
فقط خواستم تشکر کرده باشم از زحمات شما مدیران و مسولین زحمت کش این صفحه در اگهی رسانی به هموطنان پارسی گو سبز باشید.
با حرمت پارسا از کابل

درود پارسا جان و سپاس از مهرت.همیشه شاد و پیروز باشی :)

روشنک دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:42

سلام
مرسی به خاطر مطالب خوب شما.

سپاس روشنک جان

روشنک دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:56

با سلام دوباره
سوالی داشتم در مورد ازدواج توافقی برای مهاجرت به سوید واقعا شدنی هست یا نه ؟
با سپاس از شما

درود دوست من
بله.عملی هست اما بنده آن را به کسی توصیه نمی کنم

رضا سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:47

سلام
ممنون از مطالب ارزنده شما اگه زحمتی نیست عکسهای از شهر اومئا برام بذار ید

گلشید پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:26

با سلام
خیلی خیلی از زحمات شما و مطالب مفیدتون متشکرم
یک سوال ازتون داشتم شاید کمی تخصصی باشه.اما چون غیر از شما کسی رو با این همه اطلاعات ارزنده پیدا نکردم خواهش میکنم برادری کنید و بهم پاسخ بدید
دیماه گذشته من و مادرم از طریق دعوت نامه ای که داییم فرستاده بود برای ویزا به سفارت سوئد مراجعه کردیم.فقط به مادرم ویزا دادن و من ریجکت شدم.مادرم به سوئد رفت و با کمک داییم تونست چند روز پیش اقامت بگیره.سوالم اینه که مادرم می تونه برای من هم اقامت بگیره؟مثلا از این طریق که من به عنوان یه دختر اینجا تحت فشارم یا به دلایل دیگه؟
واقعا سپاسگذارم میشم راهنماییم کنید..

درود دوست من
شما بایستی به صورت توریستی،دانشجویی یا کاری و یا ازدواجی ویزای سوئد را دریافت کنید و پس از ورود به سوئد می توانید برای ماندن امیدوارتر باشید.همانگونه که مادر شما اقامت گرفت.مادر یا دایی شما می توانند برای شما مجددا دعوتنامه توریستی بفرستند یا اینکه به اداره مهاجرت بروند و در صورتی که اقامت خودشان دائم است برای شما تقاضای پیوند خانوادگی کنند.راه دیگر هم این است که به شکل دانشجویی هم وارد شوید یعنی از دانشگاهی پذیرش بگیرید و پس از تکمیل تحصیلات در سوئد و یافتن کار در سوئد ویزای کاری بگیرید و پس از چهارسال اقامت دائمی بگیرید.پیروز باشید

گلشید جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:37

از راهنمایتون بسیار بسیار ممنونم

یک نفر از جنس خاک شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 http://nunvaghalam.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگتان عالیست
اگر مایل بودید به وبلاگ ما هم سربزنید

موفق و پیروز و کامیاب باشید.

فاطی دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:59

سلام دوست گرامی وبلاگتان بسیار جامع و کامل و عالیست.
سئوال داشتم لطفا پاسخ بفرماید.من در ایران زندگی میکنم ایا می توانم در سوئد حساب شخصی پس انداز باز کنم یا سهام خریداری کنم؟

درود دوست گرامی و سپاس از مهرت
پس از ورود به سوئد بله می توانید اما پیش از آن باید راهی برای مهاجرت به سوئد بیابید.لطفا مطالب بخش مهاجرت به سوئد در وبلاگ را دقیق مطالعه نمایید

زهرا دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:55

سلام
خوبین؟
اول از همه تبریک بابت تلاش مستمر و مفید واسه اطلاع رسانی و بعد هم یه تشکر از ته ته قلب از شما دوست گرامی
من یکساله که از وبتون دیدن میکنم
معرکه ایید.....
بازم ادامه بدید

درود زهرا جان
سپاس از مهرت.همیشه شاد و پیروز باشی

مهدی چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:48

با سلام . با تمام آرزوهام ولی تو ایران میمیرم. خوش بحال اونکه تو خوشی تو سوئد. مهدی

فرید چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:53

درود
اول میخوام بخاطر زحمات زیادی که میکشین تشکر کنم.
واقعا به خیلیا کمک کردین از جمله خاله و پسر خاله خودم که اینجارو بهم معرفی کرده.
یسوالم داشتم ممنون میشم در صورت امکان راهنماییم کنین
اگه فردی بوسیله خانواده درجه 1 سفر کنه و سفارت 1 ماه بهش اجازه بده بمونه ولی برنگرده و اونجا بمونه بخواد پناهنده شه در صورت گرفتن جواب منفی بعد از چند ماه اگه برگرده به ایران دچار مشکل نمیشه از طرف پلیس؟

درود فرید جان و سپاس فراوان از مهرت
هدف این وبلاگ محقر کمک به همنوع است و از اینکه به مطالب این وبلاگ توجه دارید بسیار از شما سپاسگزارم
پاسخ پرسش شما بستگی به شرایط فرد دارد یعنی اینکه ممکن است شما پناهنده سیاسی شوید که در اینصورت در صورت بازگشت ممکن است به مشکل بر بخورید که البته آنهم بستگی دارد واقعا آدم سیاسی در ایران بوده اید یا نه.در صورتی که پناهنده اجتماعی شده باشید و پاسخ منفی بگیرید،هیچ مشکلی برای بازگشت به وطن شما را تهدید نخواهد کرد.پیروز باشید

omid جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:55

با سلام و خسه نباشید به شما دوست عزیز
چندتاسوال داشتم ممنون اگه کمکم کنین
اگه توریستی برم سوید میتونم درخواست پناهندگی بدم؟اگه خونه خانواده مستقر بشم تا جواب گرفتن باری قبول یا رد کردن به من هزینه مسکن میدن؟و سوال آخر اینکه حداقل و حداکثر چقدر طول میکشه جواب منفی یا مثبت بدن؟
واقعا عذر میخوام مصدع اوقاتتون شدم

درود
حداقل شش ماه تا یکسال.بنده که نمی توانم به شما بگویم پرونده شما قبول می شود یا نه دوست عزیز :)
همه چیز بستگی به شرایط خودتان دارد.پیروز باشید

omid چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:34

mamnoono moteshakeram az rahnamaeeton.

پیروز باشید

حسن پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 18:59

سلام و خسته نباشید به شما دوست گلم
یک سوال داشتم.
همسر من ساکن سوئد هستند. برای گرفتن اقامت و مهاجرت به سوئد باید از سایت آنلاین مهاجرت سوئد شروع کنیم؟
https://www.migrationsverket.se/info/4386_en.html
با سپاس از شما

درود دوست من
بله. می توانید بصورت آنلاین اقدام کنید

شیوا پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 17:34

با درود,
من دانسجوی سال 4 دوره دکتری هستم و باردار هستم. آیا قرزند من پس از تولد می تواند تابیعیت سوئدی بگیرد؟
من در سال 2007 به سوئد آمدم و به تحصیل مشغول شدم. همسر من نیز ایرانی است و در همین جا تحصیل کرده است و هیچکدام اقامت دائم نداریم.
با سپاس

درود شیوا جان
قانون خاک در سوئد وجود ندارد.برای شهروند شدن و گرفتن تابیعت یا گذرنامه سوئدی برای فرزند باید دستکم یکی از والدین شهروند سوئد باشند

behrad دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:53

با سلام و درود
من اقامت سوئد دارم و شهروند سوئد هستم. اگر کسی رو که پانزده ساله باشه و داخل ایران باشه به فرزندی قبول کنم آیا به او اقامت سوئد رو میدن؟

درود
بنده اطلاعی از این موضوع ندارم.لطفا از اطالاعات داخل سایت اداره مهاجرت سوئد بهره بگیرید و یا با آنها مکاتبه کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد