زیر آسمان سوئد
زیر آسمان سوئد

زیر آسمان سوئد

"زیرآسمان سوئد" چهارساله شد

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 23 + ارسال نظر
Hamed سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:50

با سلام،
علی‌ جان با این که هیچ وقت از نزدیک ندیدمت ولی‌ تمام این مدت وبلاگت رو می‌خوندم و برای من این پشتکارت تحسین برانگیز بود همیشه.

امیدوارم در بقیه مراحل زندگی‌ هم با این پشتکار به موفقیت برسی‌.

حامد

درود حامد جان
من هم از اینکه شما به وبلاگ متعلق به خودت توجه داری ازت سپاسگزارم.روزگار به کام...

Pedram چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:04

Thanks a lot Ali jan for all of your nice articles. I have personally learned a lot from you!

Keep up the great work!

درود پدرام عزیز
بسیار ازت سپاسگزارم.همیشه شاد و پیروز باشی دوست من :)

محمد چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:53

سلام و عرض خسته نباشید بابت همه زحماتی که تا الان کشیدید.
فقط برای من هم دعا کنید که به امید خدا من هم تو سوئد به اهدافی که دارم برسم.

درود محمد جان
حتما آرزو می کنم که بزودی به تمامی آرزوهایت در زندگی برسی فقط تلاش و پشتکار فراموشت نشه :)

پویا چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:37

سلام

واقعا از زحماتی که شما در این 4 سال برای ارائه ی مطالب مفید کشیدید تشکر می کنم. شما تنها وبلاگی هستین که چنین مطالب به روز و کاملی رو ارائه می دهید .
ایشالا همیشه این وبلاگ در کنار شما سروپا و زنده باشد

درود پویا جان.نظر لطفته.بسیار ازت سپاسگزارم

حسن چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:50

علی آقا گل سلام
خیلی مهربونی

درود حسن جان.پاینده باشی.سپاس از مهرت

مجتبی چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:22

با سلام،
خیلی خوشحال هستم از اینکه حدود دو ماه است از طریق مطالب دقیق و اطلاعات مفید سایت شما،توانسته ام اطلاعات بسیاری کسب کنم.از شما سپاسگزار باشم که مطالبی به این دقت را بدون کوچکترین چشم داشت مالی در اختیار هم وطنان قرار میدهید.
بنده ساکن شهر قم هستم و چهار سالگی " زیر آسمان سوئد " را تبریک میگویم.
به امید ارتباط بیشتر با شما

موفق و پیروز باشید.

درود مجتبی جان
خوشحالم از اینکه توانسته ام کمکی به شما بکنم.امیدوارم همیشه لبت خندان و دلت شاد باشه :)
سپاس از شادباشت

ATTA چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:40

تبریک می گم
من به مدت 3.5 سال خواننده زیر آسمان سوئد بودم و خواهم بود.
مطالبتون واقعا خوب و مفید است و از تمام تلاش های شما در این چند سال تقدیر و تشکر می کنم

بسیار از توجه و محبت شما دوست گرامی سپاسگزارم
همیشه شاد و پیروز باشی

امید پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:39

درود وخسته نباشید میگم
ماه دیگه میام سوئدوتو این 4 سال هر روز از وبلاگتون نگاه میکنم ..هر روز!از این صفحه کلی استفاده کردم خیلی مفید بوده موفق باشید علی اقا!فقط یه کمی دیر به دیر اپدیت میشه همین
همه مطالب رو 2-3 بار خونده ام بازم مرسی از زحماتتون

درود امید عزیز
بسیار محبت داری.امیدوارم زندگی جدید در سوئد برایت خوش یمن و پربرکت باشد.پیروز باشی

heydar پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:15

salam ali jan...
mobark bashe...omidvaram ke dar tamamie marahele zendegit movafagh bashi...

درود حیدر جان
سپاسگزارم از مهرت.آرزوی سلامتی و شادکامی برایت دارم

امیر سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:35

درود بر شما
4 سالگی زیر آسمان سوئد مبارک
تشکر میکنم به خاطر اینکه وقت میزارید و باعث آگاهی دیگران میشوید
یه سوال داشتم!!
شما قبلا جهانگردی میکردید؟
پاینده و سربلند باشید

درود امیر جان و سپاس از توجه و محبتت
جهانگردی که نه ولی قبلا وبلاگی در زمینه سفر می نوشتم :)
پیروز باشید

میلاد پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:37

سلام علی جان
من به عنوان کسی که چهار سال با این وبلاگ همراه بوده ازت صمیمانه تشکر می کنم
چهار سال زحمات بدون چشمداشت، چهار سال پشتکار و چهار سال اطلاع رسانی سخاوتمندانه برای پارسی زبانان رو تبریک میگم. میشد که این همه وقت صرف کارهای دیگری بشه اما تو خواستی به بقیه کسایی که تو این راهن کمک کنی.
نیت تو از نوشتن مثل خیلی از وبلاگ نویسهایی که با یه وبلاگ میان و خیلی زود میرن پر کردن تنهایی هات یا اوقات فراغتت توی قربت نبود، نیت تو اطلاع رسانی آزاد و پر کردن خلاء اطلاعاتی در این زمینه و جلوگیری از سودجویی شرکت های مهاجرتی یا ارائه تصویری واقعی از مهاجرت و شاید فراتر از این حرف هاست.
دوست دارم و امیدوارم تو همه مراحل زندگیت موفق باشی و به راهت ادامه بدی.

درود میلاد جان
بسیار از محبتت سپاسگزارم.لایق این همه مهرت نیستم.همیشه شاد و پیروز باشی دوست من :)

علیرضا جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:17

سلام میخواستم یه سوال بپرسم
من از طریق یه آشنا کار پیدا کردم تو سوئد ولی از اون کار سر رشته ای ندارم
آیا برای گرفتن ویزا تو سفارت سوالات تخصصی ازم میکنن راجع به کاری که کارفرماش منو خاسته؟

درود دوست عزیز
بله.حتما از شما پرسش هایی درباره کارتان پرسیده می شود اما اینکه تا چقدر تخصصی هستند بنده هم بی اطلاعم!

شروین دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:01

واقعا خسته نباشید
منم مثه خیلیا از مطالبتون استفاده کردم
یکم دیر شده ولی تبریک منم بابته 4 ساله شدنتون قبول کنین

درود شروین جان
سپاس از مهرت

امیر پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:06

سلام ، خسته نباشی واقعا خسته نباشی.
چهار سال مطالب مفید تهیه کردن کار سختیه.
متشکر

درود امیر جان.از محبتت سپاسگزارم

مجید یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:15

سلام

شما با ارائه اطلاعات بسیار مفید راهنمای خوبی برای من و خانواده ام بوده اید تا در مورد کشورهای اروپای شمالی اطلاعات مناسبی داشته باشیم ./

درود دوست خوب من
از این نظر خرسندم و برای شما آرزوی پیروزی دارم

علی احدی پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:12

دوست عزیز علی آقای گل
از زحمات شما متشکزم من با راهنمایی سایت شما اقدام برای مهاجرت از طریق دعوت نامه کاری نمودم و امیدوارم کارم زودتر انجام بشود ( آخر فروردین در سایت اداره مهاجرت مدارک را ثبت و فایل نامبر گرفتم ) باز هم اگر نکاتی وجود دارد که می تواند مفید باشد از شما خواهش می کنم راهنمایی بفرمائید . اگر اطلاعات به روزی برای هزینه ها هم وجود دارد اعلام کنید
باز هم ممنون

درود علی جان
خوشحالم که اطلاعات این وبلاگ توانسته به شما کمکی هرچند کوچک انجام داده باشد.پیروز باشید

yalda پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:19

slm ali aqa. tavalode 4 salegiye underskysweden mobarak bashe. man 2 sale ke injaro mikhunam. va har az gahi ham az shoma soaal miporsidam ke shoma ham ba sabro hosele be hameye soal haye man javab midadid. in post alave bar tabrike 4 salegi bahaneyee shod ke az zahmataye shoma ham tashakor konam ke webloge be in ba nazmi va por mohtavayee darid. khaste nabashid va hamishe movaffaq bashid.

درود یلدا جان
واقعا از مهر و توجهت بسیار سپاسگزارم. لایق نیستم.همیشه لبت خندان باشه :)

پونه جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:41

سلام علی جان
4 سالگی وبلاگ موفقت مبارک باشه.
امیدوارم همیشه سر پا و فعال بمونه.

پونه جان: از شما بسیار سپاسگزارم :) شاد باشید

HERO سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:53

علی جان
واقعا جزو بهترین وبلاگ هایی هست که من از ایران دائما مطالعه اش می کنم.
یک خسته نباشید جانانه به شما.

سپاس از مهر شما دوست خوبم

مسعود یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:54

خیلی خوب و عالی هست. مطالب قشنگ و به روز ی را از وبلاگتون تهیه کردم البته با ذکر منبع

درود مسعود جان
سپاس از توجهت

وحید پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:14

سلام
سپاس بابت وبلاگ عالیتون. من در حال حاضر شمال ایران زندگی میکنم ولی عاشق کشورهای اسکاندیناوی مخصوصا سوئد هستم و از طریق وبلاگ شما اطلاعات بسیار خوبی رو بدست اوردم. وبلاگتون بسیار دوست داشتنی است بهتون تبریک میگم و بسیار ازتون ممنونم

درود وحید جان
سپاس از مهر و توجهی که داری. پیروز باشی دوست من

حسین دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:50

سلام اقا علی. خسته نباشی. ممنون از اینکه به قول خودت این خونه مجازی رو احداث کردی و اداره میکنی. وباز ممنون ازاینکه گفتی و همچنین عمل کردی حقایق رو انچنان که هست خوب بد زشت زیبا بگو.هم از سوید و هم از کشورهای که خبر داری بخصوص شمال اروپا.خدا یارو نگهدارت باشه داش.سر میزنم بهت

درود و سپاس از مهرت حسین عزیز.پیروز باشی

علی (فونیکس) شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 13:41

پ
خوشحالم که توی این چهار سال افتخار همراهی با شمارو داشتم
همیشه با هیجان خاصی به اینجا سَر زدم که ببینم اونطرف چی میگذره
اما همونطور که همیشه گفتم بخش "نکته ها از سوئد" جذابیت دوچندانی داره

پایدار باشی علی عزیز

درود علی جان
بسیار از همراهیت سپاسگزارم.همیشه لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد