زیر آسمان سوئد
زیر آسمان سوئد

زیر آسمان سوئد

سوئد از نگاه وبلاگ نویس های ایرانی مقیم سوئد

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 6 + ارسال نظر
علی جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:19

با سلام وتشکر از دوستان عزیز این سایت که همیشه در جهت بالا بردن سطح آگاهی ایرانیانی که چه در ایران و چه در سوید هستند تلاش میکنند. باید در مورد مطالبی که از قول این دوستان ارایه شده بگم که من به هیچ عنوان اینطور فکر نمیکنم.من به صورت توریستی سالی دو سه بار برای دیدن بستگان به سوید میام و کاملا با مردم قوانین و شرایط اونجا آشنام.حتی زبان سویدی در حد کم بلد هستم.با تمام احترامی که برای نویسنده این مطالب قایل هستم ازشون خواهش میکنم که اگر سوید واقعا انقدر بد و تهوع آور هست لطف کنن اقامتشونو باطل کنن و تشریف بیارن مملکت خودشون.و بین ما مردم روزنامه خوان و فهیم با هوای سالم و حکومت آزاد و ثبات قیمت .... که خودشون از من بهتر میدونن زندگی کنن و بعد از تنها شش ماه دوباره یه مطلب دیگه بنویسن.نه خواهر و برادر عزیز این مطالبی که شما فرمودید بیش از حد به اصطلاح خودتون راسیستیه.ما عادت داریم که این نوستالوژی و دلتنگی و در غالب اعتراض و گله از شرایط جوی بیان کنیم و ربطی به سوید و کانادا وامریکا نداره.ما کلا ملتی هستیم که فقط اعتراض بی مورد میکنیم و در همه جا دوست داریم شرایط و فرهنگ و ... در جهت آنچه که ما میخواهیم تغییر کنه.بهتر نگاهمون کمی دقیق تر باشه و اگرم مقایسه ای صورت میگیره قیاس صحیحی باشه.ا

مهسا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:45

اگر واقعا انقدر سوئد کشور بدیه پس چرا خودتون اونجا زنگی میکندی و به اونجا می گید خراب شده پس برگردید ایران اینجوری خیلی بهتره.

شهیاد سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 19:02

با سلام خدمت شما سروران گرامی
ببخشید کسی ترجمه فارسی به سوئدی انجام میده؟
اگر بله ممنون میشم تعرفه رو بهم ایمیل بدید.
با تشکر

parsa شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:08

با سلام دوست من استکهلم زندگی میکنه ولی من حدود دو هفته اس ازش بی خبرم اخرین بار که باهم حرف زدیم بیمار بود و من الان براش خیلی نگرانم.من شماره تماس ازش ندارم فقط کد فعال سازی و شرکتی که کار میکنه رو دارم .دوستم تنها زندگی میکنه و متاسفانه یه بارم تو خونه بیهوش شده بود میتونید کمکم کنید که چه جوری ازش خبر بگیرم.بیمارستانا جواب ایملمو ندادن و متاسفانه نمیشه باهاشون تماس بگیرم همش میگه امکان تماس وجود ندار.من واقعا نگرانشم خواهش میکنم اگه میدونید به من بگید جه جوری باید ازش خبر بگیرم تا دیر نشده

حسین جمعه 9 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 05:29 http://behesht124.blogfa.com

سلام
هرکشوری با هر عقایدی برای ما قابل احترامه...
اما چیزی که ما باید اون رو حفظ کنیم فرهنگ غنی اسلام هستش، اون وقت هر کشوری و باهر عقایدی مارو الگو میکند.
مطالب مفیدی بود خصوصا برای خودباخته ها.ممنون

سلام شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 14:07 http://alirezaandishmand.blogfa.com/

پیش مام بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد