زیر آسمان سوئد
زیر آسمان سوئد

زیر آسمان سوئد

شرایط و نحوه اقدام برای تحصیل در دانشگاههای آلمان

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 35 + ارسال نظر
فریبا شجاع دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:46

سلام.با تشکر فراوان از مطالب بسیار عالی و مفید شما...من میخواستم دوره دکتری را در رشته علوم تربیتی در یکی از دانشگاههای سوئد ادامه تحصیل بدم ولی مثل اینکه شرایط پیدا کردن کار در آنجا خیلی سخت هست!!

درود دوست من و سپاس از توجه شما
بهتر است ابتدا از دوره فوق لیسانس آغاز کنید

رعنا یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:03

سلام
سپاس از مطالب خوبتون
من لیسانس نرم افزار دارم از دانشگاه پیام نور میخوام ویزای تحصیلی آلمان برای لیسانس زبان و ادبیات آلمانی بگیرم دانشگاه هاشو پیدا کردم فقط میخواستم بدونم میشه در خواستم رو به چند تا دانشگاه بفرستم یا فقط یکی..؟ممنون

درود
بله. شما بایستی برای هر دانشگاه جداگانه مدارک تان را ارسال کنید. اطلاعات کامل در داخل سایت دانشگاه در بخش admissions موجود است

شیوا شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:18

با سلام و درود...
جسارتا میخواستم بپرسم که امکان اینکه با دیپلم کاردانش(طراحی صفحات وب) توی دانشگاه های آلمان به طور رایگان تحصیل کنم وجود داره؟؟؟

درود شیوا جان
لطفا به سایت مرجع مراجعه کنید و اطلاعات تکمیلی را در آنجا جستجو کنید. این مطلب تنها برای اطلاع رسانی عمومی بود.پیروز باشید

مونا شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 18:12

سلام
من در حال حاضر در رشته ی مترجمی زبان دانشگاه غیر انتفاعی کارشناسی پیوسته میخونم. میتونم به صورت رایگان در یکی از دانشگاه های آلمان رشته ی زبان و ادامه بدم؟

درود مونا جان
بله.میتونید.همین مطلب را خوب بخوانید و کمی بیشتر در سایتها جستجو کنید

رها جمعه 13 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:57

سلام ممنون از اطلاع رسانی شما
من در حال حاضر دانشجوی مترجمی زبان انگلیسی پیام نور هستم و لیسانس ادبیات داستانی از دانشگاه خوارزمی تهران را هم دارم.به نظر شما با وجود 28 سال امکان ادامه تحصیل در رشته زبان شناسی برای من وجود دارد یا نه.و اینکه آیا شرایط سنی هم در بررسی مدارک دخیل هست یا نه.
ممنون
رها

درود دوست من
هیچ شرط سنی در هیچ دانشگاهی در دنیا وجود ندارد.شما نود ساله هم که باشید می توانید دانشجو شوید

Sona جمعه 13 دی‌ماه سال 1392 ساعت 18:58

سلام سالهاست که وبلاگتون رو مطالعه میکنم باید بگم که بهترین اطلاعات و جدیدترینهارو در اختیار ما میگذارید اون موقع که تقریبا تو هیچ منبع فارسی گرین کارت دانمارک نبود وبلاگتون اطلاعات جامعی داشت و سخاوتمندانه اطلاعات در اختیار مردم میگذارید امیدوارم در همه مراحل زندگیتون موفق باشید .دوتا سوال دارم که ممنون میشم جواب بدین:1.همسرم سال 87 فارق التحصیل شدن فوق مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد دارن میخوان پذیرش بگیرن اما از خیلیها شنیدیم که احتمال گرفتن پذیرش بخاطر گپ زیاد خیلی کمه میخواستم نظر شمارو هم بدونم
2.آیا به من ویزای الحاق به همسر میدن و آیا من اجازه کار خواهم داشت؟
باز هم ممنونم

درود دوست قدیمی من و سپاس فراوان از مهرت
همسر شما می تواند اقدام کند و هیج مشکلی نیست.بله.شما هم می توانید به همسرتان بپیوندید و کار کنید

ثمین جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:22

یه سوال کسی که کنکور ایران نداده و تازه پیش دانشگاهی رو تموم کرده نمیتونه تو دانشگاه های آلمان درس بخونه.؟
آخه مثل اینکه توی مدارک باید رتبه ی کنکور هم باشه!!!!!!!!

درود دوست عزیز
دستکم مدرک دیپلم را باید داشته باشید

اشکان چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 15:35

سلام-من لیسانس کشاورزی از دانشگاه آزاد -34 سال سن و در سال 1381 فارغ التحصیل شدم .میخوام اگه ممکنه راهنمایی ام کنید که آیا به من ویزای تحصیلی میدن با توجه به سنم یا خیر؟ شرایط سنی داره؟

درود
بله.شما می توانید برای دوره ارشد اقدام کنید.شرایط سنی در هیچ دانشگاهی در دنیا وجود ندارد

اشکان پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 15:15

با سلام-بنده مطلع هستم که در هیچ دانشگاهی در دنیا شرایط سنی وجود نداره .منظورم بعد از گرفتن پذیرش از دانشگاه، سفارت آلمان در ایران ویزا میده؟چون من شنیدم سفارت سخت گیری میکنه برای اونایی که سنشون بالاست و گپ زیادی از زمان فارغ التحصیلیشون دارن؟این حقیقت داره؟

اطلاعی از این موضوع ندارم.به شایعه ها توجه نکنید

فرشته جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 22:06

سلام مرسی از سایتتون
میشه لیست دانشگاههایی که دکترای رشته طراحی محیط زیست رو دارن بگین؟ مرسی لیست کل دانشگاهها رو در آوردم ولی زیادن و اینکه نمیدونم چطور رشتمو پیداکنم

درود فرشته جان
همین مطلب را دوباره بخوانید.تمامی اطلاعات داده شده است

مهدی چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:18

با عرض سلام
من 17سالم میخواستم برای تحصیل به المان بروم ولی زبان المانی بلد نیستم ایا میشود برای اموزش زبان به المان برو م بعد از اتمام دوری اموزشی در کشور المان مستقم وارد دانشگاه شود با تشکر

درود
بله.امکانش هست.سایت دانشگاه موردنظرتان را چک کنید

علی شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:50

سلام
من لیسانس مدیریت تبلیغات تجاری از دانشگاه علمی کاربردی دارم
معدلم 19.5 هست. عضو پژوهشگران و نخبگان هم هستم. مقاله بین المللی و داخلی هم دارم.
میتونم از بورس کامل تو سوئد یا آلمان استفاده کنم.آیا رشته مرتبط با مدرک من دارند؟
با تشکر

درود
تلاش خودتان را بکنید.اطلاعی در مورد رشته شما ندارم

نوید دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:05

سلام
من فوق لیسانس کامپیوتر (معماری سیستم های کامپیوتری) از دانشگاه آزاد نجف آباد دارم، معدلم 16.30 هست. کنفرانس ملی و زورنال داخلی هم دارم .
آیا امکان پذیرش دکترا از دانشگاه آلمان وجود دارد؟

درود
بله.چرا که نه! حتما تلاش خودتان را انجام دهید

مریم جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 21:38

درود
ضمن تشکر از مطالب سودمندتون ، من کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد مشهد با معدل15/75هستم؛ می خواستم بدونم امکان پذیرش رشته مرتبط با رشته تحصیلی من در آلمان وجود داره؟ و اگه وجود داره قبولی من در مقطع دکتری در ایران، کمکی به گرفتن پذیرش میکنه ؟؟
ممنون میشم اگه پاسخ بدید.

درود مریم جان
متاسفانه دانشگاههای محدودی اینگونه رشته ها را ارائه می کنند.بایستی در گوگل جستجو کنید.امکان پذیرش همیشه هست

پریسا دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 15:49

سلام،ببخشید می خواستم بدونم دانشگاه های المان در مقطع فوق لیسانس برای اخذ پذیرش شرط معدل دارن؟ با تشکر فراوان

درود
بله.معمولا باید معدل تان متوسط به بالا باشد

فهیمه پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 21:06

با سلام و تشکر از توجه شما
من کارشناسی ارشد ادبیات فارسی دارم اما میخام دکتریمو در رشته ی شرق شناسی در یکی از دانشگاههای اروپا بگذرونم. ایا میتونم این تغییر رشته رو در دوره ی دکتری داشته باشم ؟ یا چون رشته ام ادبیات فارسی است باید برای کارشناسی شرق شناسی در خارج پذیرش بگیرم و ادامه تحصیل بدم؟

درود
اطلاعی ندارم

مسعود جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:34

با تشکر از مطالب سودمند و بسیار مفید شما
آیا کسی که لیسانس دانشگاه آزاد رو داره برای ادامه تحصیل در آلمان باید دوباره از دیپلم شروع کنه؟!چون پرسیدم میگن مدرک دانشگاه آزاد رو زیاد قبول ندارن؟!

درود
اطلاعی ندارم

maryam سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:12

ba salam

daneshgahe siegen dar alaman daneshgah khobi baraye PHD modiriyat hast? va hodode hazineye zendegi dar in shahr cheghadr va az nazare emkanat ?

درود
اطلاعی ندارم

amir سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 19:47

با سلام من 16 سال سن دارم و میخوام بعد از گرفتن دیپلم برم المان الان هم دارم زبان المانی میخونم میخواستم بدونم امکانش هست که بتونم برم تو این سن ?
با تشکر

اطلاعی ندارم

حامد چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:00

با سلام
من دانشجوی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان هستم خواستم بپرسم برا ارشد میتونم در کشور المان تحصیل کنم.البته تعهد خدمتم دارم و میتونم سند بزارم و بعد از ادامه تحصیل بر گردم و تعهدما بدم؟

اطلاعی ندارم

kiana سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:55

سلام میخواستم بدونم اگر زوجی فقط یکی از انها ویزای تحصیلی گرفته باشه همسرش را میتواند با خودش ببرد اگر نمیتواند چگونه میتوانند با یکدیگر بروند؟
با تشکر از راهنماییهای خیلی خوبتون

پس از ورود می تواند برای همسر هم اقدام شود

علیرضا چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 00:43

برای ارسال مدارک زمان مشخصی تعیین شده؟
آیا میشه بعد از تحصیلات اقامته آلمان و گرفت؟

درود
لطفا به سایت دانشگاه موردنظرتان بروید

Manouchehr جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:32

به نظرتون شانس پذیرش دارم؟ بورس چطور؟(خیلی پرو ام؟؟ )لطفا راهنمایی بفرمیید واسه چه دانشگاه هایی شانس دارم؟
معدل =18.03
دانشگاه قبلی = دانشگاه آزاد شهرستان
رشته =نرم افزار
مقالات خارجی =0
مقالات داخلی = 0
تالیف کتاب = 1 کتاب همراه با یکی از استادانم
سابقه کار =ندارم
مدرک زبان = IELTS 6
سایر افتخارات و مدارک = نفر اول دوره کاردانی با معدل 19.18 دارای 7 مدرک تخصصی برنامه نویسی از مجتمع فنی تهران با میانگین نمرات 95 از 100

دانشگاه مورد نظر در آلمان = پیشنهاد شما چیه؟
رشته مورد نظر در دانشگاه= نرم افزار

درود
شانس تان بد نیست. بهتر است برای چندین دانشگاه در چند کشور دنیا اقدام کنید تا فرصت های بیشتری نصیب تان شود

مونا شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:32

سلام و عرض ادب.فارغ التحصیل کارشناسی نرم افزار کامپیوتر هستم.معدلم 14 از دانشگاه غیرانتفاعی سجاد مشهد.سابقه تدریس در دانشگاه و شرکت بازرسی کیفیت دارم به مدت 5 سال.شانسم برای پذیرش در المان رایگان چقدر است.ممنون

درود
اطلاعی ندارم

Ghazale جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:21

سلام
من لیسانس موسیقى هستم از دانشگاه علمى کاربردى
میخواستم بدونم آیا امکان ادامه تحصیل در کشور هاى دیگر ممکنه یا نه ؟ یعنى کشور هاى اروپایى یا آمریکا مدرک موسیقى ایران رو قبول داره ؟
مرسى

درود
بله.مشکلی نیست

سارا دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:07

با سلام خدمت شما

من در کنکور کارشناسی ارشد مجاز انتخاب رشته در دانشگاه سراسری شده ام.
سوالی که دارم این است که با رتبه ام میتوانم اقدام کنم

اگر امکانش هست کامل توضیح دهید

با تشکر فراوان

درود
خیر

مهدی یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:01

سلام.من اگر از دانشگاهی در المان پذیرش بگیرم ایا همسرم روهم میتونم ببرم؟

آیا باید زبان آلمانی رو در ایران حتما آموخت یا میشه در آلمان هم؟برای مقتع فوق لیسانس جامعه شناسی؟

درود
اطلاعی ندارم

رضا جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:04

درود
من دانشجوی مهندسی عمران هستم در دانشگاه ازاد. معدلم پایین است معدل دیپلم و پیش دانشگاهی من هم نیز پایین است .
میتونم برای دوره ی کارشناسی به المان برم ؟
اگه بدونم میشه از هیچ تلاشی دریغ نمیکنم

درود رضا جان
بهتر است سایت دانشگاههای آلمان یا نروژ را چک کنید.اگر مدرک زبان با نمره خوبی داشته باشید می توانید پایین بودن معدل تان را جبران کنید.مطالب بخش تحصیلی را در داخل وبلاگ بخوانید

فاطمه شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:47

سلام
میخواستم بپرسم اگر برای مقطع کارشناسی ارشد، پذیرش در رشته ای بگیرم که به زبان انگلیسی ارائه شده، باز هم نیاز به اخذ مدرک تست DAF می باشد یا گذراندن زبان آلمانی در حد B1 کفایت می کند. در حالیکه مدرک آیلتس با نمره های درخواستی در دانشگاهای آلمان رو دارم

درود
لطفا از اطلاعات داخل سایت مرجع کمک بگیرید

amir سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 22:27

سلام.بنده دانشجوی کارشناسی راهسازی در دانشگاه دولتی با معدل 16 هستم و
مقام اول و دوم انجمن بتن آمریکا ACI و همچنین 1 مقاله به ثبت رسیده در انجمن بتن ایرانICI را دارم. همچنین فعالیت هایی رو در انجمن علمی دانشجویی و همچنین انجمن پژوهشی دانشکده داشتم.
با این تفاسیر به نظر شما میتونم بورسیه در دانشگاه های آلمان بگیرم؟

درود
بنده اطلاعی ندارم اما بهتر است شانس تان را بیازمایید

makan یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:14

با عرض سلام وخسته نباشید.من مدرک کاردانی رو سال 86 در دانشگاه علمی-کاربردی با معدل 17/44 اخذ کردم و بعد مدرک کرشناسی از دانشگاهه آزاد سمنان با معدل 13/92 در سال 89. میخواستم بدونم میتونم برای ارشد از دانشگاههای آلمان پذیرش بگیرم برای رشته های مدیریتی اگه میشه دانشگاههای مربوطه رو هم بگید ممنون.

درود
همین مطلب را خوب بخوانید.هر چیزی که می دانستم را اینجا با شما به اشتراک گذاشتم

hadi چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:33

من فوق لیسانسه مکانیکم از دانشگاه آزاد
آیا برای ادامه تحصیل تو مقطع دکترا به زبان انگلیسی باید شهریه بپردازم ؟
چون میگن تنها در صورتی تحصیل رایگانه که به زبان آلمانی تدریس میشه....

درود هادی جان
خیر.دوره دکترا به شرط داشتن فاند حقوق ماهیانه دارد.اطلاعات بیشتر در همین مطلب موجود است

امین پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:00

سلام خسته نباشید بنده لیسانس پرستاری دارم و میخواستم واسه ادامه تحصیل در رشته پزشکی برم آلمان... نمیدونید دورش چند سالسو شرلیطش چیه؟؟؟؟

درود امین جان
اطلاعی ندارم.گوگل کنید

بانو یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:10

سلام
میخواستم صمیمانه از مطالب وبلاگتون تشکر کنم و از اینکه در مورد آژانسهای مسافرتی و شرکتهای سودجو هشدار دادین بنده خودم داشتم سر نداشتن اطلاعات درست چند ده میلیون به باد میدادم که خدا با من یار بود و فهمیدم و گرنه آژانس داشت به راحتی سرم کلاه میذاشت، دقیقا برای ویزا از هر نوع تحصیلی و توریستی و... فقط باید خود شخص و با مراجغه به سایت سفارتها اقدام بکند.
بینهایت سپاسگزارم

مهدی دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 21:26

عالیییییییییییییییییییییی بود خداوند اجرتون بده واقعا ایول دارین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد