زیر آسمان سوئد
زیر آسمان سوئد

زیر آسمان سوئد

تحصیل در مقطع دکترا-PhD-در دانشگاههای نروژ

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 5 + ارسال نظر
داریوش پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 14:29

من 43 سال سن دارم. فوق لیسانس ریاضی کاربردی دانشگاه آزاد دارم دبیر آموزش پرورش هستم میخواهم در رشته ای مرتبط در کارشناسی ارشد یا دکترای دانشگاههای اروپا ادامه تحصیل دهم

www.studyinnorway.no

فرهاد حکمتی پور جمعه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 16:03

سلام
من کارشناسی ارشد رشته مهندسی انرژی از دانشگاه آزاد هستم و حدود یک سال سابقه در زمینه تاسیسات دارم . 30 سال سن دارم و یک مقاله ISI دارم. مقالات دیگری نزدیک تهیه نمودم که در مرحله استاد راهنمای پروژه کارشناسی ارشد من است. دروه ILTES را تازه شروع کردم. تمایل دارم در شته مرتبط نانوتکنولوژی ، انرژی یا مکانیک ادامه تحصیل دهم.
چه مدارکی برای پذیر در دانشگاه های سوئد نیاز دارم و همچنین پروپزوال پژوهشی چگونه باید باشد. براینکه پروپزوال ها معمولا با توجه به نظر استاتید راهنما تغییر کلی یا جزی می کند.
باتشکر

درود
مطلب بخش تحصیل در سوئد را در وبلاگ بخوانید

راحله یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:23

با سلام
بنده با شرایط زیر آیا شانسی برای اخذ پذیرش دکتری نروژ دارم؟ اخذ بورس چطور؟
کارشناسی ریاضی محض دانشگاه شهید بهشتی معدل 13.06
کارشناسی ارشد آزاد تهران جنوب معدل 18.18
یک مقاله کنفرانس ملی
دو آی اس آی فرستادم جواب اولیه هنوز نیامده
سطح زبان نسبتا خوب در حد ایلتس 6 – 6.5
ممنون میشم راهنمایی بفرمایی

درود
شما بایستی با دانشگاه و استاد راهنمای مربوطه تان مکاتبه کنید

مهدی سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:20

سلام من 27 سالمه دانشجوی ترم آخر مدیریت دانشگاه آزاد یعنی فقط پایان نامه دارم که هنوز اخذ نکردم .آیا میتونم درسهام تطبیق بدم و فوق لیسانس رو اونجا تموم کنم و بعد وارد دکتری بشم.ممنون

درود
بایستی مدرک زبان و مدرک تحصیلی تان را بگیرید سپس برای دوره ارشد اقدام کنید

واتاشان شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:43

با سلام من دکتری جغرافیای انسانی (برنامه ریزی شهری و روستایی )هستم 32 سالمه 8 سال سابقه تدریس دارم خواستم شرایط پذیرش در مقطع پست دکتری به چه صورت است

درود
در همین مطلب همه چیز توضیح داده شده است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد