زیر آسمان سوئد
زیر آسمان سوئد

زیر آسمان سوئد

چگونه در سوئد خانه پیدا کنیم؟

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 10 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:07

سلام. من و همسرم حدود سه ماهه از طریق ویزای کار به سوئد اومدیم و دنبال خونه میگردیم. آیا ما میتونیم خونه سفید اجاره کنیم قبل از یکسال؟ یه نفر هست که میخواد خونشو واگذار کنه و گفته میتونم خونه رو به نام شما بزنم تو اپسالاهم.

درود سارا جان
بله که میتونید.هرگز قرارداد سیاه را امضاء نکنید که بعدها به مشکلات زیادی بر می خورید. با کمی صبر و تحمل می توانید مسکن موردنظرتان را پیدا کنید.پیروز باشید

سارا دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 15:13

یه سوال دیگه. به جز بلوکت شما چه جایی رو پیشنهاد میکنید که دنبال خونه بگردیم؟ ما اوپسالا هستیم.

http://studentboet.se

Maryam دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:36

سلام.امکانش هست از ایران در یکی از این سایت ها ثبت نام کرد؟

درود دوست عزیز
برای ثبت نام به شماره ملی سوئدی یا پرشون نومر ده رقمی نیاز دارید

Maryam چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:35

میشه بفرمایید برای روزهای اول هاستل ارزون تو گوتنبرگ کجا پیدا کنم ؟ بعد هم مگه نفرمودین اگه پرشون نومبر ندارم با تاریخ تولد مایشه.من فقط موندم اونجا که آدرس میخواد چی بنویسم.ممنونم

دوست من
در سایت hostelworld می توانید هاستل های خوبی پیدا کنید.برای بیشتر سایت های خانه یابی داشتن شماره ملی سوئدی الزامیست اما شاید در برخی بتوانید با تاریخ تولد هم ثبت نام کنید.پس از ثبت نام بایستی مدت بسیار زیادی در صف انتظار بمانید.اگر دانشجو باشید شرایط کمی بهتر است.شاید بتوانید از خوابگاه های دانشگاه استفاده کنید

Maryam جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:33

ممنون.من و همسرم با ویزای کار وارد سوءد میشویم

محسن شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 18:49

سلام ببخشید یه سوال داشتم امکانش هست کسی از طریق خرید مسکن اقامت سوئد بگیره؟

درود محسن جان
خیر

شیرین پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:10

من ودخترم یک اتاق از یک خونه را گرفتیم و زندگی میکنیم و هیچ قراردادی هم نداریم اگر کومون متوجه این موضوع بشه برای صاحبخانه دردسر سازمیشه ؟؟ یعنی کارش عیر قانونی هست ؟؟
ضمنا خونه شخصی هست ...

داریوش دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:12

با سلام. ممنون از وبلاگ خوبتون
من بهمراه همسر و فرزندم قصد مهاجرت به سوئد از طریق ویزای تحصیلی همسرم رو داریم
می خواستم بدونم در ابتدای ورود به سوئد برای تهیه مسکن باید چیکار کرد(بدون شماره ملی سوئدی).
و اینکه با توجه به اینکه برنا مه نویس هستم حدودا چقدر طول میکشه تا یک شغل مناسب پیدا کنم.

درود
بدون داشتن شماره ملی سوئدی،کمی دشوار خواهد بود.کار پیدا کردن در سوئد با دانستن زبان سوئدی آسانتر است

داریوش دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 19:11

ممنون از پاشختون
فقط چطوری میشه پس از ورود به سوئد شماره ملی گرفت

وقتی وارد سوئد می شوید بایستی خودتان را به اداره مالیات معرفی کنید. سپس برایتان شماره ملی صادر می شود

امین یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:00

من وهمسر و پسرم با ویزای دانشجویی اومدیم سوئد و حالا میخواهیم تبدیل به ویزای سرمایه گذاری بکنیم الان مشکل مسکن داریم خونه چطوری پیدا کنیم.در ضمن در شهر گوتنبرگ دنبال مسکن هستیم.

درود دوست من
در همین مطلب کامل توضیح داده شده است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد