زیر آسمان سوئد
زیر آسمان سوئد

زیر آسمان سوئد

راهنمای گام به گام مهاجرت کاری به دانمارک (گرین کارت دانمارک)

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 51 + ارسال نظر
اشکان پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:51

سلام.اگه میشه لیست مشاغل رو به فارسی قرار بدید.ما دانمارکی بلد نیستیم

مری دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:50

سلام، ممکنه بفرمایید که تاییدیه اصل بودن مدارک دانشگاهی که بایستی از طریق خود دانشگاه صادر بشه چیه و چگونه بایستی درخواست بشه؟ (هم دانشگاههای ایران و هم سوئد)
ضمنن اگه لطف کنید و بگید که پول باید در تمام طول این مدت در حساب بلوکه بمونه یا فقط نزدیک مصاحبه؟

بینهایت ممنونم

درود دوست من
مدارک تحصیلی شما در ایران بایستی ترجمه و سپس توسط وزارت امور خارجه ایران مهر شود.این کار را دارالترجمه ها برایتان انجام می دهند.برای دانشگاههای سوئد برای رشته های انگلیسی زبان قاعدتا نیازی به این کار نیست و شما میتوانید اسکن مدرک فارغ التحصیلی تان و ریزنمرات را ارسال کنید.پول هم پیش از صدور ویزا بایستی در حساب باشد تا زمانی که ویزایتان صادر شود.پیروز باشید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:29

از اطلاعات کامل و گویایی که روی سایت قرار دادین ممنون

haamed یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:04

با سلام و عرض تشکر از اطلاعات کامل و جامعی که منتشر فرمودید، آیا در صورت کسب امتیاز لازم گرین کارت معتبر تا 3 سال صادر میشود یا خیر در پایان هر سال نیاز به تمدید مجدد داشته و سقف تمدید تا 3 سال هست؟ پیشاپیش از پاسختان سپاسگزارم

درود دوست من و سپاس از توجه شما
مطلب را مجدد بخوانید.نوشته شده است.در پایان یکسال باید تمدید کنید

diba پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:14 http://www.booktolearn.com


دانلود کتاب راهنمای سفر به دانمارک Eyewitness Travel Guides
http://www.booktolearn.com/?p=2108

مجموعه کامل کتابهای جهانگردی و گردشگری
http://www.booktolearn.com/?p=1329

آرشیو یکصد ساله نقشه‌های موسسه نشنال جئوگرافیک
http://www.booktolearn.com/?p=1323

mojtaba شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:28

خیلی ممنون
خیلی مفید بود
مرتب و منظم و مفید دستت درد نکنه

[ بدون نام ] دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:46

salam,man 105 emtiaz az in jadval ro mitoonam begiram ,haghighatesh amma do del hastam baraye raftan!!!yek soale dige man reshtam too poisitive list hast,yani age beram mitoonam shoghle mortabet ba reshtam peida konam ?

درود دوست من
یافتن کار در دانمارک بدون دانستن زبان دانمارکی کار اصلا آسانی نیست

سارا دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:36

سلام.مرسی لز اطلاعاتی که ارائه کردید. میسه لطفن لیست مدارکی که باید برای سفارت تهران بفرستیم ذکر کنید مثلا اینها کافی است یا مدارک بیستری می خواهد:
مدرک تحصیلی- کارنامه تحصیلی- سابقه بیمه- کپی مدارک شناسایی- گواهی عدم سوئ پیشینه- گردش مالی(به چه میزان؟و چه مدت؟)- گذزنامه-رزومه- معرفی نامه از شرکت و یا دانشگاههای که درس می دهم؟
همینها کافی است؟
و سوال دیگه اینکه برای بررسی مدارک تهران هم باید 1400 کرون و 6275 کرون به سفارت پرداخت بشه؟

درود دوست من
لطفا به سفارت دانمارک در تهران مراجعه کنید و اطلاعات کامل و بروز را در آنجا دریافت کنید

شایان یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:25

با سلام
برای مهاجرت به دانمارک از طریق green cart حتما شرط سنی لازمه که پایین 40 باشه؟اگه امتیاز را بدون توجه به سن بدست بیاریم میتونیم مهاجرت کاری بگیریم؟
سپاس

درود دوست عزیز
مهم بدست آوردن حدنصاب امتیاز است

حمید دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 20:45

مرسی از اطلاعات خوبت
من فوق گردشگری خوندم. دانمارک کشور خوبی برای رشته ی من هست؟ بازار گردشگری خوبی داره؟ همچنین دانشگاه هاش این رشته رو ارائه میدن؟ ممنون

درود حمید جان
لطفا به پیوند زیر بروید
http://studyindenmark.dk

حمید سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 15:23

بسیار ممنونم. سایت بسیار جامعی بود.
البته من دیشب همین سوال رو در مورد سوئد هم تو یه پست دیگه پرسیدم مثل اینکه ثبت نشده یا تاییدش نکردی.
وضعیت این رشته تو سوئد چطور هست؟ یه کشور گردشگر پذیر هست؟ بازار کار و مخصوصا دانشگاهی هست که رو این رشته کار کنه در مقطع دکتری؟ مرسی از کمکت

برای سوئد به پیوند زیر مراجعه کنید
www.studyinsweden.se

علی جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 20:42

با سپاس از شما. اطلاعات مفیدی بود.
در صورتی که متقاضی دارای امتیاز 100 به بالا و حایز کلیه شرایط باشد، آیا بطور حتم ویزای او صادر میگردد یا اینکه مصاحبه هم تعیین کننده میباشد. بطور خلاصه احتمال موفقیت در صورت داشتن شرایط تعیین شده چقدر میباشد؟
با تشکر از شما

درود علی جان
مصاحبه هم تعیین کننده است.شانس موفقیت بستگی به خیلی عوامل دارد.بنده نظر خاصی نمی توانم بدهم

یاسر شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:06

با سلام و تشکر از مطلب خوبتون
2 تا سوال داشتم:
اونایی که خارج از ایرانن ِ مدارکشونو به سفارت دانمارک تو همون کشور بدن یا تهران؟
اگه حسابو تو ایران بدم چی میشه؟
مرسی اگه جواب بدین

درود یاسرجان
سفارت دانمارک گزینه بهتری ست

faeze شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:59

من شرط سن و ندارم بالای 40 سالم سایر امتیاز ها را کسب می کنم می خواستم ببینم می تونم واسه گرین کارت دانمارک اقدام کنم
؟
ممنون میشم اگه راهنمایی م کنید

درود فائزه جان
مهم دریافت حد نصاب 100 است

مریم سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 20:21

با سلام و تشکر از مطالب خیلی مفیدتون

من رشته مهندسی صنایع خوندم (گرایش تحلیل سیستمها) در مقطع کارشناسی ارشد، ممکن هست که به این positive list ربطش بدم یا نه؟

درود مریم جان
اطلاعی ندارم.به سایت مرجع مراجعه کنید و به آنها ایمیل بفرستید یا تماس بگیرید

فرشاد پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 16:41

من لیسانس الکترونیک دارو از دانشگاه دولتی ولی با معدل زیر 13. محدودیتی از لحاظ معدل وجود نداره برای معادل شدن با لیسانس دانمارکی؟

درود دوست من
بنده اطلاعاتی بغیر از اطلاعات موجود در داخل سایت اصلی اقدام برای گرین کارت دانمارک ندارم

نادیا محمدی شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 13:34

با درود
فارغ التحصیل در رشته تخصص داخلی یکی از دانشگاههای اتحادیه اروپا هستم و در صورت ممکن اطلاعات در مورد اخذ گرین کارت از کشور دانمارک و Job Vacancy زحمتش را بکشید.
با کمال تشکر نادیا

درود دوست عزیز
شما خودتان باید اقدام کنید.مطلب کاملا روشن و واضح است

وفا سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 14:43

با سلام
مصاحبه به انگلیسی انجام خواهد شد یا دانمارکی؟

انگلیسی

نازنین یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 17:21

سلام
ببخشید من سابقه کار دارم اما بدون بیمه میخواستم بدونم، سابقه واسم محسوب میشه یا نه؟
ممنون

درود
مهم نیست بیمه داشته باشید یا نداشته باشید.مهم این است که بتوانید گواهی سابقه کار رسمی بگیرید و ترجمه کنید

فرانک پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 21:56

من با داشتن ٤٠سال سن وداشتن لیسانس حقوق اسلامی و داشتن ٢٠ سال سابقه خدمت در داد گستری چه امتیازی به من تعلق میگیرد؟

درود
اطلاعات در همین مطلب داده شده است

سغید شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:21

slam va arze adb
sepas az etelat va rahnamaeehaye khoobe shoma.
dar soorate sabghyekare pajooheshi mitavan an ro eraeh kard? darsoorati ke khodam modiar amele ye sherkati basham vali sabeghye bimeh nadashteh basham mitoonam savabegham ro eraeh bedam?
mamnoon misham age javab bedin...

درود دوست عزیز
بنده اطلاعات دیگری غیر از آن چیزی که در این مطلب درج شده است ندارم

نسرین چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 20:28

باسلام و تقدیم احترام،من حدود 2 ماه پیش با استفادهاز راهنمایی های خوب شما مدارک تحصیلی و شغلی خودم رو در رشته پزشکی برای وزارتبهداشت دانمارک پست کردم ولی هنوز پاسخی برایتایید مدارکم نیومده ،سفارت هم بدون تاییدیه مدارک تحصیلی در خواست گرین کارت روقبول نمیکنه به نظر شما من در این روند اشتباهی کرده ام ؟ اقدام بعدی من چه باید باشد ؟ ممنون

درود
اطلاعی ندارم.با خودشان تماس بگیرید

نفیسه یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:43

سلام ،من در هندوستان دوره زبان میگذرام،آیا میتوانم از سفارت دانمارک در هندوستان اقدام کنم،..ممنون میشم جواب بدین،با سپاس

درود
بله

سپیده پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 http://sagharbagheri763@yahoo.com

با عرض سلام
من دانشجوی فوق لیسانس فلسفه هستم و مدارک تخصصی گریم و آرایشگری هم از وزارت کار ایران دارم .و زبان هم در حد متوسط و نسبتاً خوب تسلط دارم.. سوال من این است که من هنوز مدرک فوق لیسانس و تافلم را دریافت نکرده ام و تقریباً 6 ماه دیگر هر دو مدرک را دریافت خواهم کرد آیا از همین الآن باید این فرم گرین کارت را پر کنم یا پس از اتمام کامل مدارکم اقدام کنم؟واینکه زمان دریافت اگرین کارت با رایطی که عنوان کرده اید تا چه وقت اعتبار دارد؟آیا محدودیت زمانی دارد؟

درود
خیر.بایستی فعلا تا زمان دریافت مدرک تحصیلی و مدرک زبان صبر کنید.
در مورد مدت اعتبار در همین مطلب توضیح داده شده است

وفا شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 14:28

درود و با تشکر فراوان از پاسخدهی شما
5 امتیاز تسلط به زبان دانمارکی چگونه ارزیابی می شود.

درود
اطلاعی ندارم

آسا یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 20:20

با سلام وخسته نباشید
اگر من موفق به دریافت ویزا 3ساله بشوم همسرم هم در مدت 3 سال اول اجازه کار در رشته ی خودش (حقوق) را خواهد داشت؟

درود
اطلاعی ندارم.از خود سایت اطلاعات لازم را کسب کنید

آسا یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 20:28

سلام و خسته نباشید،ببخشید جواب سئوال قبلیم رو مطالعه کردم :!
الان میخوام بدونم شرایط و امتیاز بندی گرین کارت دانمارک حدودا تا چه مدتی به این شکل باقی خواهد ماند؟

درود
همیشه اخبار سایت دانمارک را دنبال کنید

Muhammad یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:39 http://www.cloob.com/profile/main/home/username/muhammad110

سلام
خسته نباشید
چند تا سوال داشتم:

1-اگه مدرک کارشناسی و ارشد از دانشگاه آزاد باشه مشکلی نداره؟

2-در ضمن این ارزشیابی مدرک معادل واسه ما که کارشناسی و ارشدمون از دانشگاه آزاد بوده چطوری اعمال میشه؟؟؟مدرکمون معادل چه مدرکی میشه؟

3-اگر خودمون شاغل و دارای کارگاه باشیم میتونیم اونجا همین خوداشتغای خودمون رو ادامه بدیم و دنبال کار توی یه ارگان نباشیم؟

درود دوست من
1- خیر
2- اطلاعی ندارم
3-باید بتوانید شرکت خودتان را پس از ورود در دانمارک ثبت کنید

ندا نیاکان دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 16:47

درود
مدرک آیلتس جنرال یا آکادمیک؟؟؟؟

فرقی ندارد

مریم جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:14

salam mikhastam beporsam ba che email address mshe vaght gereft

اطلاعی ندارم

Lili یکشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:03

سلام ، هنوز هم دوره بررسى مدارک ، یک ماه است ؟
و من مدرک در سال ٢٠١٠ گرفتم والان اعتبار نداره ولى در مالزى مشغول به تحصیل دکترا هستم آیا باید دوباره امتحان آیلتس بدم؟
با تشکر از زحماتتون

درود
بله

Lili دوشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:16

با سلام من یک سرى سوالات داشتم که ممنون میشم اگه پاسخ بدین.
١-ما در حال حاضر ساکن مالزى هستیم وشوهرم دانشجوى phd عمران هست، میخواستم بدونم اگر از اینجا اقدام کنیم بهتر هست یا از ایران.
٢- مدرک آیلتس را شوهرم در سال ٢٠١٠ گرفتن که نمره ٧ هم دارن ولى الان اکسپایر شده ولى با توجه به اینکه در مالزى دانشجو هستن آیا لازمه که دوباره امتحان بدن یا نه؟
با تشکر

درود
1- فرقی ندارد
2- بله.باید دوباره مدرک بگیرند

MR شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 15:19

با سلام وخسته نباشید
ادمین عزیز، یک سوال؟
میشه گرین کارت دانمارک بگیری ولی بری نروژیا یک کشور دیگه دنبال کاربخاطر بهتر بودن بازار کار؟

درود
بله.ممکن است

فاطیما شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 16:43

سلام من با آقای مقیم دانمارک ازدواج کردم میخوام بدونم ایا باید 100 امتیاز رو کسب کنم یا میشه بدون این امتیازاتم برم

درود
بعنوان همسر فرد مقیم دانمارک می توانید بروید و نیاز به اقدام ندارید

فاطیما شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 23:23

ممنون از راهنمای تون میشه بگید روال قانونی معمولا چقدر طول میکشه
واقعا ازتون سپاس گذارم

درود
لطفا به سایت مرجع بروید

مهرآیین دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 15:23 http://MehrAeeeen@gmail.com

با سلام
در چک لیست ارسال مدارک به دانمارک هم ترجمه تایید شده مدرک را از ما می خواهند و هم تاییدیه تحصیلی که به امضای مقامات دانشگاه رسیده باشد ( صفحه 10 فرم GR1 ). من مدارکم را از دانشگاه های آزاد و سراسری گرفتم، آیا همچنان نیاز به تاییدیه تحصیلی می باشد؟
سپاس

درود
مدارک تحصیلی از هر موسسه یا دانشگاهی نیاز به تاییدیه دارند

مهرآیین دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:36 http://MehrAeeeen@gmail.com

ممنون از توجه اتون
آیا این تاییدیه تحصیلی را خود دانشگاه صادر می کند؟

هنگامی که مدرکتان را از دانشگاه می گیرید تاییدیه دانشگاه را خودش دارد و زمانی که آن را به دارالترجمه می دهید مهر وزارت امور خارجه و وزارت علوم بر روی آن زده می شود تا در نهایت معتبر و آماده ارسال شود

azadeh یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:17

با سلام
در روز مصاحبه در سفارت هزینه هایی که بابت تاییدیه مدارک و..... باید پرداخت کنیم چقدراست؟

اطلاعی ندارم. سایت را چک کنید

کوروش شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:41

سلام دو تا سوال

1- ایا سن بیشتر از 40 سال مثلا 44 سال اصلان می تونه مهاجرت کنه و اگه می تونه بابت سن چند امتیاز می گیره
2- منظور از سابقه کار بعنوان محقق چی هست یعنی کسی که کارمند یک شرکت بوده سابقه کارش حساب نمیشه

ممنون

درود
این مطلب را خوب بخوانید. تمامی اطلاعات داده شده است. محقق یعنی فردی که پژوهش علمی می کند

فاطیما جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 18:10

سلام. خیلی ممنون از اطلاعات خوبتون.
با توجه به تحریم ها، طریقه ارسال پول به اداره کار و مهاجرت دانمارک چطوری انجام میشه؟ صرافی ها که زیر ۵۰۰۰ دلار رو حواله نمیکنن. یکی از دوستای من به خاطر همین مشکل قرار مصاحبه رو لغو کرد. منم مرداد مصاحبه دارم و واقعا نمیدونم چکار کنم؟

درود بر شما
یا بایستی از راه یک دوست یا آشنا در خارج از کشور این کار را انجام دهید و یا اگر کسی را ندارید بایستی از راه صرافی ها این پول را پرداخت کنید. به صرافی های دیگر مراجعه کنید

SAM جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:58

سلام من مهندسی معدن دارم گرایش استخراج 25 سالمه منو راهنمایی کنید ممنون

درود
برای ویزای کار بایستی از یک کارفرما در سوئد پیشنهاد رسمی کاری داشته باشید و البته سوئدی بدانید

nima جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:03

درود بر شما
برای پرداخت case order id fee پس از تکمیل فرم gr1 چکار باید بکنم ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

درود
اطلاعی ندارم.هر آنچه اطلاعات داشتم در این مطلب با شما به اشتراک گذاشتم.سایر اطلاعات را در سایت مرجع جستجو کنید

حنا یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 14:40

سلام و با عرض خسته نباشید وتشکر
من می خواستم برای ارشد حسابداری در یکی از دانشگا ها اقدام کنم برای سال 2015 تا اینجا فهمیدم که هزینه ارشد رایگان ولی اون پولی که دانشگاه می گیره به عنوان تضمین معادل 50000000 ایرانی است آیا تضمینی است که بتونیم اون بد ورود واریز کنیم و از ارز دانشجویی استفاده کنیم واگه معدل خوب باشه کمک هزینه نمیدن بابت اون چول هیج تضمینی است ممنون میشم چاسخم بدین

درود
هیچ کمک هزینه ای در کار نیست.هزینه زندگی بر عهده خودتان است مگر اینکه بورس شوید یعنی از دانشگاهی بورس داشته باشید.پول ودیعه را هم حتما بایستی واریز کنید تا بتوانید ویزا بگیرید

اهورآ چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 14:56

باسلام
آیا مدارک دانشگاه پیام نور هم قابل قبول خواهدبود؟
و یا علمی کاربردی؟

درود
بله.مشکلی در مورد هیچکدام نیست

pari شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:27

سلام
میشه راهنمایی کنید چطور باید از سفارت دانمارک در تهران وقت گرفت؟

درود دوست من
بنده اطلاعات دیگری غیر از آنچه در این مطلب درج شده ندارم

Hani پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:32

سلام من داروساز هستم و رشته من جزء positivلیست هم هست میخواستم ببینم ٦٠ امتیاز میگیرم یا ٧٠ امتیاز

درود
اطلاعی ندارم.سایت مرجع را جستجو کنید

مریم شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:40

سلام من لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد با معدل 13.55 دارم اما نمیتونم مدرکم رو جز شرایط بالا دسته بندی کنم.ممکنه من رو راهنمایی کنید؟

درود
لطفا از سایت مرجع استفاده کنید.بنده اطلاعات دیگری ندارم

رضا دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:40

با سلام و خسته نباشید من دکتر دامپزشک هستم خواستم ببینم رشته دامپزشکی تو لیست مشاغل اصلی هست در بعضی سایتا بوده در بعضی نه کلا امتیاز میگیره برای کشور دانمارک متشکرم

درود
اطلاعی ندارم رضا جان. فقط سایت مرجع را چک کنید

ندا سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:32

سلام سایت خیلی خوبی دارید و اطلاعاتی کاملا کاربردی میشه چندتا کتاب هم معرفی کنید که بتونیم باهاش تا حدودی دانمارکی یاد بگیریم متشکرم

saeed سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 16:55 http://www.smedow.blogfa.com

با سلام خدمت همه ی دوستان که قصد سفر به دانمارک رو دارن-دوستان من گرین کارت دانمارک رو 2 سال هست که دارم -یک سال هم خود کپنهاگ بودم و حتی تمامی روستاهاش-در ضمن مدرک من دکترای عمومی دامپزشکی از دانشگاه تهران بود و مسلط به زبان انگلیسی.ولی از اونجا که اصلا کار نبود و با دست مزدای خیلی خیلی پایین-من فقط وقت و هزینه ام رو تو این چند سال از دست دادم-خواستم بگم که بدونید و بی گدار به اب نزنید-الانم تهرانم و چند ماه بعد عازم هرات افغانستان چون پیشنهاد کاری فوق العاده در افغانستان خوشبختانه زیاده-رفتن به هرات شاید 800 هزار یا یه میلیون بیشتر هزینه نداشته باشه اگه تخصص خوبی دارید با سرمایه یا بدون سرمایه توصیه میکنم هرات یا کابل رو از دست ندید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد