زیر آسمان سوئد
زیر آسمان سوئد

زیر آسمان سوئد

نحوه اقدام برای ویزای کاری و مهاجرت کاری به سوئد

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 7 + ارسال نظر
رخساره سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:59

سلام
گرفتن ویزای کاری شرایط خودشُ داره؟
من شنیدم که برای گرفتن ویزای کاری اون کشور باید با وجود اون شغل مورد نظر دچار کمبود باشه تا برای دریافت ریجکت نشه
این اوکی یا ریکجکت شدن به درخواست کارگر هم مربوط میشه؟

درود
درست است. احتمال ریجکتی در صورت نبودن در فهرست مشاغل موردنیاز زیاد است اما باز هم به این معنا نیست که در صورتی که در فهرست نباشید نتوانید ویزا بگیرید. همه چیز بستگی به پینشهاد کاری شما و شرکت حامی شما دارد.پیروز باشید

احمد یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:51

ساکن مشهدم وىزاى کار مىخوام کجا مراجعه کنم درمشهد باتشکر

درود
مطالب وبلاگ در بخش کار در سوئد و مهاجرت به سوئد را خوب بخوانید

ساسان جمعه 1 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 19:38

باسلام من در اسپانیا زندگی میکنم .مایلم که در سوید کار کنم.قبلا ۵ سال در سوید بودم .در حال حاظر شرایت کار برای کسی که اقامت اسپانیا را دارد چگونه است.لطفا راهنماییم کنید.سپاسگزارم.

درود
باید پیشنهاد رسمی کاری داشته باشید

moein پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 21:55

salam,mikhastam dar zamine farsh,kafsh,va fast food (irani ya beynolmelali) dar soed etela kasb kunam,sharayet ro chetor mitunam motale`e kunam?
mamnun misham rahnamayi kunid

درود
اطلاعی ندارم

mehdi naddaf دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 21:03

سلام
میخواستم بدون برای گرفتن ویزا حتما باید اجاره نامه محلی که قراره زندگی کنیم رو به سفارت ارایه بدیم؟

درود
لطفا به سایت اداره مهاجرت مراجعه کنید و فهرست مدارک موردنیاز را کامل در آنجا مشاهده کنید

چیا علیزاده پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 17:30

با سلام.
اینجانب دارای مدرک کارشناسی الکترونیک هستم و مدت 4 سال است که در زمینه سیستم های حفاظتی فعالیت دارم . مسلط به چندین زبان برنامه نویسی هستم . مسلط به برنامه نویسی plc که در صنعت امروز جای خود را به خوبی باز کرده است و مورد نیاز بسیاری از شرکتهای صنعتی می باشد. دارای مدرک تعمییر کلیه تجهیزات پزشکی هستم و در این زمینه هم دارای مهارت می باشم و در زمینه سیم کشی ساختمان هم پروژه های زیادی را انجام داده ام و دارای چند مهارت دیگر در زمینه برق . ایا شانس اینجانب برای اخذ ویزای کار هست .
با تشکر و تقدیم احترام

درود
برای ویزای کار بایستی از یک کارفرما در سوئد پیشنهاد رسمی کاری داشته باشید و البته سوئدی بدانید

سعید جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:42

سلام
بنده هیچ ویزایی ندارم . اما خواستار دریافت ویزای کار در سوئد می باشم . من دارای تخصص فنی و تجربی در زمینه درب های اتوماتیک و سیستم های حفاظتی و دوربین مداربسته هستم و در این موارد فوق هیچ مدرکی ندارم اما تجربه 10 ساله دارم و رزومه خوبی از کارهایم دارم و نیز دارای مدرک کاردانی الکترونیک از دانشگاه گرمسار می باشم . آیا من می توانم ویزای کاری سوئد را بگیرم و یا اصلا می توانم به سوئد بیایم . سپاس گذارم

درود
برای ویزای کار بایستی از یک کارفرما در سوئد پیشنهاد رسمی کاری داشته باشید و البته سوئدی بدانید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد