زیر آسمان سوئد
زیر آسمان سوئد

زیر آسمان سوئد

تحصیل در رشته های علوم پزشکی در سوئد

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 5 + ارسال نظر
Rosa چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:48

Ba salam va tashakor faravan
shansi baraye kasi ke takhasos pezeshki khodash ra az Iran grefteh vojod darad. be ebarati ejazeh tahsil dar zamineh takhsos (residency ) midahand?
az tavajoh shomaaz ba tashakor

درود بر شما
لطفا به مطلب زیر مراجعه نمایید
http://underskyofsweden.blogsky.com/1391/09/21/post-34

Maha شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:20

سلام
می خواستم بدونم این دانشگاه رشته ی دندانپزشکی برای کارشناسی دارن!?و زبان تدریس در این دانشگاه چیه؟
باتشکر

درود
پذیرفته شدن در رشته های پزشکی و دندانپزشکی از ایران بسیار دشوار است چون هم زبان تدریس به زبان سوئدی ست و هم رقابت زیاد و هم ظرفیت پذیرش کم است

مارال سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 00:53

من دانشجوی ترم5صنایع غدایی با معدل18.80از دانشگاه آزاد هستم.آیا شانسی برای بورسیه شدن در رشته ی دندانپزشکی دارم؟

درود مارال جان
این دو رشته ارتباطی با یکدیگر ندارند بنابراین بدین شکل نمی توانید اقدام کنید.در ضمن دریافت پذیرش در رشته های پزشکی برای خود سوئدی ها هم بسیار دشوار است

sory سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 22:39

سلام من فارغ التحصیل زیست شناسی گرایش میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد هستم میتونم از رشته دندان بزشکی بورس بگیرم کلا هزینه تحصیل تو این رشته چقدره؟مرسی

درود
خیر.پیش نیازها فرق دارند.هزینه ها بسیار سنگین است.به سایت دانشگاه موردنظرتان مراجعه کنید.شهریه ها متغیر است

حمید شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 21:17

سلام, من مدرک کارشناسی فوریتهای پزشکی دارم میخاستم بدونم میشه واسه ادامه تحصیل به استهکلم برم؟ اصلا این دانشگاه مدرک این رشته تحصیلی از ایران رو قبول داره؟

درود
متاسفانه برای رشته های پزشکی شرایط پذیرش بسیار دشوار است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد