زیر آسمان سوئد
زیر آسمان سوئد

زیر آسمان سوئد

آشنایی با هزینه های زندگی در کشور سوئد

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 7 + ارسال نظر
هدیه یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 16:42

سلام،روزتون بخیر
من دانشجوی سال یک دندانپزشکی ام.هدفم اینه که بتونم اونجا تو دانشگاه در رشته خودم جا بگیرم.هر چی بیشتر تحقیق میکنم بیشتر به در بسته میخورم.وقتی وبلاگ شما رو دیدم گفتم شاید شما بتونین راهنماییم کنین که چی کار کنم و از کجا شروع کنم...
می دونم وقت زیادی ندارین و گرفتارین اما ممنون میشم اگه کمکم کنید و راه رو نشونم بدین.

درود دوست من
بزودی مطلبی در این مورد در داخل وبلاگ درج خواهد شد

ماهرخ پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 20:28

سلام من قبلا هم به سایت شما سر زده بودم.
لازم دونستم برای زحمتی که برای جمع آوری این اطلاعات میکشید ، صمیمانه تشکر کنم.
همیشه شاد و پیروز باشید

درود ماهرخ عزیز و سپاس از مهرت

حامد جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 00:19

Ba arze drood b shoma zahmat keshan

درود و سپاس

مهدی شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:15

با سلام
با تشکر از زحمات شما از کلیه اطلاعات؛ میخواستم بدونم با توجه به متاهلی اینجانب و داشتن یک فرزند در ماه چقدر هزینم میشه دولت سوئد امکاناتی برای خانواده در نظر میگیره.

درود
اطلاعی ندارم.بایستی ابتدا نوع اقامت تان مشخص باشد

هادی جمعه 2 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 20:52

salam
faghat va faghat mikham tashakkor konam az in hame matalebe khoob va daghigh
vaghean in hame ettelaat ro hich kasi nemitoone mesle shoma mofto majani dar ekhtiar gharar bede.
omidvaram ba in hame energy mosbat hamishe pirooz bashid
baz ham sepase faravan

مهدی جمعه 16 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 18:23

متشکرم

امین جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:07

ممنون از وبلاگ خوبتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد